تلویزیون بومی باید در مسیر پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر جامعه به حرکت خود ادامه دهد


ساعت: 18:18
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882378

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی:

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدات و آثار سکوهای نمایش خانگی با رویکرد نوین و آسیب شناسانه ای که از آن بهره می برند بازوی موثر و توانمندی برای دستگاه های متولی فرهنگ محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت سکوهای نمایش خانگی که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای جامعه باشد، گفت: برخی واکنش های منفی را نسبت به سکوهای نمایش خانگی نمی دانم. آثار و تولیدات این پلتفرم ها اصلا درست باشد.

وی با بیان اینکه تولیدات هنری و سرگرمی شبکه نمایش خانگی نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت جامعه به ویژه نسل جوان دارد، گفت: تولیدات و آثار سکوهای نمایش خانگی با رویکردی نوین و آسیب شناسانه. ، بهره مند می شوند، بازویی مؤثر و قدرتمند برای نهادهای مسئول حوزه فرهنگ محسوب می شوند.

عضو هیأت رئیسه کمیته فرهنگی مجلس افزود: از آنجایی که آثار شبکه بومی تلویزیون در بین اقشار مختلف مردم تأثیر مثبتی داشته است، باید همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه جامعه به پیش برود. تا حد ممکن.

منتظری در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: در شرایط جنگ نرم و در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رسانه های فارسی بیگانه فرهنگ جامعه ما را هدف قرار داده اند و می خواهند افکار عمومی را برگردانند. به امید ناامیدی، باید بدانیم که استقبال مردم از رسانه های محلی از جمله رادیو و سکوهای نمایش خانگی، تأثیر مستقیمی در خنثی کردن نقشه های دشمن دارد.

وی همچنین بر اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه تاکید کرد و بر لزوم بازنگری برخی شاخص های هنجاری مرتبط با حوزه سکوهای نمایش خانگی تاکید کرد.

منتظری در پایان سخنان خود با بیان اینکه به دلیل مشغله کاری در دوره گذشته نتوانسته قسمت قابل توجهی از تولیدات سکوهای نمایش بومی را ببیند، گفت: هر وقت فرصت داشته باشم قوی ها را تماشا می کنم. آثار شبکه نمایش خانگی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید