نظام انقلابی گفتمان با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد

زمان: 09:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803139

حنیف غفاری گفت: نظام گفتمان انقلاب با قدرت و توطئه‌های فراوان از جمله تهدید، تحریم‌های اقتصادی و تحقیقاتی و حتی اعمال ترفندهای رسانه‌ای مختلف از سوی غرب علیه این نظام به حرکت خود ادامه می‌دهد و بسیاری را برمی‌گرداند. واقعیت ها در ایران اتفاق می افتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حنیف غفاری در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درباره پیشرفت و کارآمدی این گفتمان و نظام سیاسی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از نظریه پردازان و استراتژیست های غربی تلاش کرده اند. با همان نگاه سنتی و با تکیه بر مولفه هایی که عملاً برای انقلاب اسلامی ایران نادرست بود، در بحث علل انقلاب.

وی افزود: پس از مدت ها اکثریت قریب به اتفاق استراتژیست ها و نظریه پردازان غربی به این نتیجه رسیده اند که مولفه هایی مانند معنویت، شهادت یا مولفه ها و مولفه های ناملموس که غرب قدرت محاسبه آنها را ندارد باعث ایجاد، تداوم و بقای آن می شود. انقلاب اسلامی ایران

فری گفت: امروز پس از گذشت 43 سال، شاهد هستیم که عوامل ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی در ایران همچنان وجود دارند که دشمن نمی تواند نسبت به آنها تصور کمی داشته باشد، اما در عین حال عواملی هستند که انقلاب را به حرکت در می آورند. به عنوان مثال ما گفتمان مقاومت در منطقه هستیم که البته در دهه های آخر انقلاب اسلامی ایران ظهور کرده است و ثمره آن مقاومت را امروز در یمن و سایر نقاط منطقه یا در بحث پیرامون آن می بینیم. شکست داعش در سوریه و عراق

وی افزود: مسلم است که این نظام گفتمانی با قدرت و توطئه‌های فراوان از جمله تهدید، تحریم‌های اقتصادی و تحقیقاتی و حتی اعمال ترفندهای رسانه‌ای مختلف از سوی غرب علیه این نظام به کار خود ادامه می‌دهد و بسیاری از حقایق در ایران برگردانده شده است.

این کارشناس سیاسی گفت: آنچه مسلم است این نظام آنقدر قوی است که هم از لحاظ ماهوی و هم از لحاظ شکلی، هم با تلاش ستادی و هم هم افزایی بین نظام و ملت، حرکت آن ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید