اهتمام اداره ارشاد استان قزوین در جهت حمایت از هنرستان هنرهای زیبا در قزوین

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد :

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در بازدید از هنرستان هنرهای زیبای پسران در قزوین بر اهتمام جدی اداره ارشاد استان نسبت به حمایت و پشتیبانی همه جانبه از هنرستان های هنرهای زیبا در قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین براتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور در هنرستان هنرهای زیبای پسران در قزوین و گفتگو با کادر آموزشی، مدیریتی و همچنین هنرآموزان این هنرستان ضمن بازدید از فعالیت های این مجموعه آموزشی در جریان مطالبات و دغدغه های آنان قرار گرفت. 

براتی در این بازدید بر اهتمام جدی اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی استان قزوین نسبت به حمایت و پشتیبانی همه جانبه از هنرستان های هنرهای زیبا در قزوین تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با انجام اقدامات مناسب در جهت پاسخگویی به نیاز دانش‌آموزان، زمینه ای مناسب جهت ارتقای سطح آموزشی آنان فراهم شود و شاهد موفقیت های بیش از پیش هنرآموزان در جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح استانی و کشوری باشیم. 

ارشاد قزوین1

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات مجموعه مدیریتی این هنرستان گفت: قطعا مسائل و موضوعات مطرح شده بررسی و پیگیری خواهد شد تا گام های اساسی در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده در حوزه هنرستان های هنرهای زیبا برداشته شود.

براتی با تقدیر از زحمات کادر آموزشی و مدیریتی هنرستان هنرهای زیبای پسران در قزوین خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در جهت تجهیز امکانات مورد نیاز هنرستان، حمایت و پشتیبانی برای شرکت دانش‌‌آموزان در جشنواره های و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری و ادبی، معرفی و شناساندن توانمندی هنرآموزان قزوین به کار خواهیم گرفت.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید