اهدای 27 میلیون بسته معیشتی در رزمایش وفادارانه/ 11000 زندانی بی بضاعت آزاد شدند


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883572

سردار سلیمانی گفت: از آغاز رزمایش نهضت امدادی وفادار تاکنون بیش از 27 میلیون بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در پانزدهمین مرحله نهضت خدمت وفاداری استان تهران که در آستان شیخ صدوق برگزار شد، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و اجرای رزمایش وفاداری کمک، بسیج به عنوان یک سازمان عادی به رسالت خود عمل کرده است. وارد این منطقه شد.

وی گفت: بر این اساس یکی از محورهای اصلی شناسایی و رساندن کمک به نیازمندان بود به طوری که از نیمه شعبان 1398 بیش از 27 میلیون بسته کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند مبتلا به کرونا توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه استان تهران را یکی از موفق ترین سپاه های استانی در اجرای کمک های دینی معرفی کرد و تصریح کرد: ما در میان مردمی زندگی می کنیم که روحیه دلجویی، همدردی و کمک دینی آن ها برجسته و ارزشمندتر از کمک هایشان است. آزادی 11000 زندانی اجباری، تهیه قریب به 40000 جهیزیه برای زوج‌های جوان، تهیه لوازم اداری و ده‌ها هزار لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، کمک به بیماران در منازل و بیمارستان‌ها و مواردی از این دست نمونه‌هایی از آن است. موارد

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: اعمال خیر و نیکی در قالب نهضت مددکاری دینی به منصه ظهور رسید و در حوزه های دیگری مانند دستگیری بیماران صعب العلاج، اعزام گروه های جهادی، ساخت مسکن محرومان و… ادامه دارد و اعمال می شود. موارد مشابه

وی با تاکید بر ترویج و نهادینه شدن این فرهنگ در کشور افزود: هر مشکلی که تبدیل به یک فرهنگ شود، بردار بسته شدن نیست زیرا این فرهنگ فوق العاده در ابعاد و عرصه های مختلف اعمال می شود و ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: جنبش جهادی بسیج علاوه بر حرکت خدمات دینی به عنوان یک حرکت انقلابی و برآمده از تدابیر رهبر انقلاب اسلامی به یک فرهنگ متعالی تبدیل شده است به طوری که 42 هزار گروه جهادی با شناسنامه در سراسر کشور فعال و آماده هستند و با جذب جوانان علاوه بر محرومیت زدایی باید در اجرای طرح های ملی نیز مشارکت داشته باشند تا 7200 روستا آبرسانی شوند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: این جریان جهادی در محله ها، شهرها، استان ها و کشورها و گاه در توانمندی های فراملی برای حضور در کشورهای مقاومت محور استوار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید