اهمیت روز قدس را برای مردم توضیح دهید/ فلسطین آبروی جهان اسلام است


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834498

محمد باقری گفت: ابعاد مختلف روز قدس را باید با حضور گسترده مردم در این روز تبیین کرد چرا که فلسطین جبهه اسلام در مقابل دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باقری کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک، روز قدس را یادگار امام خمینی (ره) دانست و گفت: این روز تا پیروزی کامل ملت فلسطین و برافراشتن پرچم اسلام توسط صاحب آن زنده خواهد بود. “

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی 74 سال است که سرزمین فلسطین را غصب کرده و به مردم این منطقه ظلم کرده است.

باقری با تاکید بر اینکه فلسطین آبروی جهان اسلام است، افزود: این کشور جزء ساختار اساسی اسلام است و عده ای می خواهند آن را جدا کنند و بی توجهی به آن و ارج نهادن به اینگونه شعارها عیب بزرگی است.

وی گفت: سرزمین های اشغالی فلسطین باید به صاحبانش بازگردانده شود و ظلم و ستم برای همیشه ریشه کن شود.

وی گفت: ابعاد مختلف روز قدس را باید با حضور گسترده مردم در این روز تبیین کرد چرا که فلسطین جبهه اسلام در مقابل دشمن است.

باقری با تاکید بر اینکه جنایات استکبار نشان دهنده ماهیت سرزمین فلسطین است، ادامه داد: جنایات امروز رژیم صهیونیستی باعث رسوایی آمریکا و اسرائیل و افزایش نفرت جهانیان از آنها شده است.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اتحاد کشورهای آزادیخواه جهان و مدافعان آزادی فلسطین، قطعاً می توان با استفاده از خلأها و چالش های داخلی رژیم صهیونیستی این سرطان را از بین برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید