اورژانس بیمارستان شیروان باید 3 پزشک تعیین کند


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840540

سیده معصومه هاشمی رستکی با اشاره به جذب دو پزشک به عنوان طرحی برای رفع کمبود پزشک اورژانس در بیمارستان شیروان گفت: برای خدمات بهتر نیاز به استخدام دو یا سه پزشک دیگر داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیده معصومه هاشمی رشکتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در شیروان گفت: به ازای هر 4 یا 5 هزار نفر یک نفر، پزشک عمومی در روستاها و به ازای هر 500 نفر در شهرستان یک نفر. باید استفاده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 17 مرکز بهداشت روستایی مجتمع در شهرستان شیروان وجود دارد که دو پزشک عمومی در صورت کاندید شدن و معرفی آنها را تعیین می کنیم.

هاشمی با بیان اینکه از پزشکان مراکز مجاور برای پوشش تمامی مناطق استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در مجموع 55 پزشک عمومی در شهرستان وجود دارد که 20 پزشک خصوصی، 20 پزشک در درمانگاه و اورژانس بیمارستان و بقیه به عنوان پزشک خانواده هستند. هستند.

وی در پاسخ به کمبود پزشک بیمارستانی برای اورژانس افزود: بسیاری از پزشکانی که طرح هایشان تکمیل شده است رفته اند و ورودی جدیدی نداریم. جلسات متعددی برای استفاده از ظرفیت پزشکان خانواده، پزشکان پادگان و بسته شدن قرارداد با پزشکان عمومی برای کار در اورژانس برگزار شد.

هاشمی با اشاره به اینکه پزشکان عمومی شهرستان از تمامی امکانات رفاهی برخوردار هستند افزود: اخیراً مبلغی که پزشکان عمومی برای یک ساعت دریافت می کنند افزایش یافته است که این خود دلیلی برای استقبال زیاد پزشکان خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان بزرگترین مشکل پزشکان شهرستان را عدم پرداخت به موقع دانست و افزود: اعتبارات لازم در این حوزه و بیمارستان ها از استان تامین می شود و باید پرداخت های پزشکان به روز و نظارت شود. آپدیت برای پرداخت های به موقع پرداخت ها انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید