اولویت اول پروژه های فرهنگی در سفر رئیس جمهور به البرز پردیس تئاتر کرج است


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804443

محمود دهگان هراتی گفت: با توجه به قولی که در سفر رئیس جمهور به استان البرز به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شد، اولویت اول پروژه های فرهنگی پردیس تئاتر کرج است که به صورت انبوه مورد توجه قرار گرفته است. “.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود دهگان هراتی معاون فیلمبرداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک در پاسخ به این سوال که چرا پردیس تئاتر کرج پس از چهار سال به بهره برداری نرسیده است: برای پروژه های عمرانی اما تا اینجای کار. همانطور که می دانم نمی توان از چنین پروژه هایی شکایت کرد زیرا به بودجه بستگی دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته کل کشور مشکل اعتباری داشت، مدیریت اصلی در حال در نظر گرفتن مکانی برای پردیس تئاتر کرج بود اما وام کشوری که مصوب شد تامین نشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اما با توجه به قولی که به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده، در سفر رئیس جمهور به استان البرز، اولویت اول پروژه های فرهنگی پردیس تئاتر است که به صورت انبوه مورد توجه قرار گرفته است. ما امیدواریم که طی دو تا سه سال آینده کارساز باشد.

هراتی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در حال بازسازی سالن های تمرین تئاتر، اصلاح سیستم تهویه پلاتو و تعمیرات فاضلاب و کف سازی است، فرهنگسرای جوان به طور کامل بازسازی شده است اما فاصله زیادی داریم. سطح مورد نظر از فضای تمرین

وی افزود: اداره کل از گروه هایی که خود را معرفی کرده اند حداقل حمایت مالی را انجام داده است. مطالبات فرهنگی و هنری باید به گفتمان غالب در استان البرز تبدیل شود و به آن پرداخته نشود.

این مقام مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: ساماندهی نواقص شهر توسط یک ارگان انجام نمی شود، باید در حوزه حکمرانی شهری همفکری صورت گیرد تا سطح مطالبات فرهنگی به عنوان یک گفتمان افزایش یابد و در زمره قرار گیرد. بالاترین خواسته ها “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید