تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام خراسان شمالی از اولویت های سفر رئیس جمهور است.


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877743

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی:

محمد واحدی گفت: موسسات در خراسان شمالی که پروژه های نیمه تمام دارند یکی از اولویت های استان در سفر رئیس جمهور است که تلاش می شود برای بخش های عقب مانده از شاخص توسعه استان اعتبار بیشتری جذب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد واحدی نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد در خصوص اولویت های استان برای سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، اظهار داشت: اولویت های سفر در مصوبه سفر ذکر شده و دستگاه های مختلف اعلام کرده اند. اولویت های.

وی گفت: مهمترین بخشی که در این اولویت ها دیده می شود و در توسعه تاثیرگذار است، بخش سرمایه گذاری اقتصادی در استان است تا بتواند بخش تولیدی را تخصصی کند و بحث های تولید دانش بنیان و اقتصادی و حوزه های صنعتی را پوشش دهد. “.

نماینده مردم بوینور، گرمه، جاجرم، مانه و سملگان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید اعتبار بیشتری برای بخشهای پشت شاخص توسعه استان جذب شود.

وی گفت: در حوزه زیرساخت های آب شرب، آب روستایی، آب کشاورزی، بهداشت، آموزش و ورزش از جمله بخش هایی هستند که دارای پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی هستند که بر اساس عقب ماندگی استان نسبت به سایر استان ها صورت گرفته است. برنامه ریزی شده است.

واحدی در خصوص پروژه هایی مانند راه آهن که مورد توجه ساکنان استان نیز هست، گفت: این پروژه ها در استان نیز پیشنهاد شده است اما در برنامه سفر، زیرا این پروژه ها در مجموعه تفاهم نامه های اعتباری بین المللی گنجانده شده است. بر اساس وام های دولتی در سفرهای روستایی «توزیع می کند، بعید است اقدام خاصی برای این طرح انجام شود.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در خصوص وضعیت جاده بجنورد به شمال نیز گفت: برای این جاده وامی در نظر گرفته شد که هم ساخت خود راه و هم تقاطع های همسطح و بدون تراز را شامل می شود. در ورودی شهرها و روستاها

واحدی افزود: این سفر دو قسمت دارد که قسمت اول حضور رئیس جمهور در استان و قسمت دوم حضور وزرایی در شهرستان هایی که نماینده دولت در استان بودند و جمع بندی شهرستان ها که در صورت وجود موارد خاص در خلاصه استان و مصوبات.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید