اولیانوف: پیش نویس قطعنامه درباره ایران هنوز ارائه نشده است، اما در حاشیه سفارت دیپلماتیک در وین در حال پخش است/ امیدوارم رسمیت نکند.

اولیانوف: پیش نویس قطعنامه درباره ایران هنوز ارائه نشده است، اما در حاشیه سفارت دیپلماتیک در وین در حال پخش است/ امیدوارم رسمیت نکند.

میخائیل اولیانوف گفت: روسیه امیدوار است که شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از بحث درباره قطعنامه ای که ایران را ملزم به ارائه توضیح درباره کشف ذرات اورانیوم در تاسیسات هسته ای می کند، خودداری کند. وی گفت: متن این پیش نویس به طور رسمی هنوز ارائه نشده است، اما در حاشیه نمایندگی دیپلماتیک در وین در حال پخش است. امیدوارم رسمی نشود و رأی گیری نشود. “

نماینده روسیه با اشاره به زمزمه پیش نویس قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، هشدار داد: اگر شرکای اروپای غربی و آمریکایی این پیش نویس را پیش ببرند، قطعا برای همکاری ایران با سازمان بین المللی انرژی اتمی بسیار منفی خواهد بود. آژانس. دبیرخانه و مذاکرات وین.

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: روسیه امیدوار است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از بحث درباره قطعنامه‌ای که ایران را ملزم به توضیح درباره آن کند. از شناسایی ذرات اورانیوم در تاسیسات هسته ای خودداری می کند.

وی گفت: متن این پیش نویس به طور رسمی هنوز ارائه نشده است، اما در حاشیه نمایندگی دیپلماتیک در وین در حال پخش است. امیدوارم رسمی نشود و رأی گیری نشود. “

وی تصریح کرد: اگر شرکای اروپای غربی و آمریکایی این پروژه را پیش ببرند، قطعا برای همکاری ایران با دبیرخانه آژانس بین المللی انرژی اتمی و مذاکرات در وین بسیار منفی خواهد بود. ما قبلاً چندین بار به این موضوع پرداخته ایم. وقت آن است که از گذشته درس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید