اولین رویداد دستاوردهای شبکه جوانان رضوی در قزوین برگزار می شود


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911179

ساسان کرمی گفت: اولین رویداد و نمایشگاه ارائه ظرفیت و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی با تبیین محتوایی، آموزشی و نظام تهذیب جوانان در قزوین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساسان کرمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ; وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دیدار عوامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در سال 1377 به عنوان مؤلف کتب آموزشی بالاترین رغبت را با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند. با تایید محتوای این کتاب ها، بر لزوم گسترش و مطالعه آموزش این محتوا بر اساس الگوی آموزشی بالاترین میل تاکید شد.

وی افزود: دیدار با رئیس جهان اسلام نقطه عطفی برای مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی بود چرا که این دیدار در نوع خود و در سطح آستان قدس رضوی شاید برای اولین بار بوده است و اکنون این مؤسسه نیروی محرکه قوی تری دارد و تغییر ساختاری هدفمندتری دارد.برنامه هایش را با قدرت جلو برده است.

رئیس شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار حداکثری محتوای ایجاد شده؛ این گروه با رویکرد تبیین نظام محتوایی و ارتقای دانش جوانان تمدن ساز، سفرهای استانی و برگزاری رویداد و نمایشگاهی را برای به نمایش گذاشتن ظرفیت و دستاوردها با عنوان «شبکه جوانان رضوی/ اینجا جوان نفس می کشد» برنامه ریزی کرده است.

کرمی بیان کرد: اولین رویداد شبکه جوانان رضوی با حضور مدیرعامل، مدیران و اساتید بی نهایت محبوب و با آرزوی بهترین ها در قزوین در 2 روز متوالی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مجموعه ها و اقلام فولکلور و آموزشی می توانند روزهای چهارشنبه 25 و پنجشنبه 26 آبان ماه 1401 از ساعت 8 الی 20 در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری حضور یافته و از ظرفیت های ایجاد شده بازدید و تمرین کنند. این نمایشگاه

رئیس شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: در این دو روز نشست های تخصصی با حضور فعالان تربیتی شامل گروه های آموزشی دخترانه و پسرانه در دو نوبت، مدیران و معاونان آموزشی مدارس در دو نوبت، جلسه با نماینده برگزار شد. ولی قانونی و امام جمعه قزوین با نوجوانان دهه 80 بینهایت (دختر و پسر) در دو نوبت دیدار با فعالان آرزوی بهترینها و…

کرمی در پایان گفت: در این سلسله نشست های تخصصی، معتمدین شبکه های آموزشی خود را فعال و با دستگاه های دولتی اعم از آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کانون فرهنگی هنری مساجد، سازمان ارشاد فرهنگی اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، همکاری کردند. ، شورای شهر اسلامی، جبهه فرهنگی، حوزه علمیه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت امور جوانان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید