اولین رویداد استانی محتوای دیجیتال در قزوین برگزار می شود

وی افزود: سال گذشته اجرای این برنامه را در استان در دستور کار داشتیم. به دلیل تداخل در برنامه ها، این رویداد فقط در سطح کشور برگزار شد. از این رو این رویداد اولین رویداد تخصصی تولید کننده محتوای بسیجی در استان قزوین است.«امسال.

رئیس مرکز بسیج فضای مجازی استان گفت: هدف از برگزاری این رزمایش شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای برتر استان در زمینه تولید محتوای دیجیتال، ایجاد فضای رقابتی سالم بین تیم ها و تولیدکنندگان محتوا، ایجاد رشد و محبوبیت است. تیم ها و تولید حجم قابل توجهی محصولات با کیفیت و لوکس در موضوعات اعلام شده است.

ثبت نام تا 30 آبان ماه ادامه دارد

امیری با بیان اینکه ثبت نام در این رزمایش از چند روز پیش آغاز شده و تا 9 آبان ادامه دارد، افزود: محدودیت جنسیتی و سنی وجود ندارد و به دلیل اینکه بسیج به صورت فردی است، ثبت نام برای عموم رایگان است. توانایی تولید محتوا در حوزه های تخصصی انیمیشن، نرم افزار موبایل و بازی های رایانه ای می توانند در این تمرین شرکت کنند که با توجه به محدودیت غرفه ها و فضا در اولویت افرادی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

این مقام مسئول اذعان داشت: تیم های شرکت کننده در این تمرین باید از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 13 آبان تا ساعت 9 صبح روز جمعه 14 آبان ماه به مدت 48 ساعت بدون وقفه به رقابت بپردازند تا محتوایی با موضوعی که در سراسر کشور اعلام می شود تولید کنند. کشور در روز افتتاحیه. پرداخت.

وی افزود: مراسم اختتامیه این برنامه ساعت 17 روز جمعه 14 آبان ماه برگزار می شود که طی آن آثار و محصولات تیم ها توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و به نفرات اول تا سوم هر رویداد جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین گفت: میانگین تعداد شرکت کنندگان در تیم ها با توجه به ظرفیت غرفه ها در قالب تیم های سه نفره در نظر گرفته شده است اما امکان جمع آوری تا 5 نفر وجود دارد. ارائه شده است.

امیری گفت: این برنامه همراه با دستورات بهداشتی و با حضور تیم پزشکی مستقر در حسینه شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین برگزار می شود تا کلیه داوطلبان و عوامل انجام دهنده آزمون کرون که از این مراحل عبور کنند. به مرحله برگزاری این رویداد منتهی شود.

این کارمند با بیان اینکه اطلاعات لازم برای برگزاری این مانور ارائه شد، گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند به صفحه اینستاگرام قزوین_ رویداد مراجعه و یا با شماره تلفن 09192877662 که در تمامی پیام رسان ها فعال است تماس گرفته و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان باید برای راحتی مراسم از تجهیزات لازم استفاده کنند

وی تاکید کرد: متقاضیان برای شرکت در این مسابقات باید تجهیزات الکترونیکی لازم از قبیل موبایل، لپ تاپ، مودم، هارد و هر آنچه لازم است را داشته باشند چرا که برگزارکنندگان این تمرین مسئولیتی در قبال تهیه تجهیزات ندارند و تنها در این صورت است. در اینترنت پشتیبانی لازم را خواهند داشت.

رئیس مرکز بسیج فضای مجازی استان افزود: برای اجرای این رزمایش علاوه بر اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر که شامل مبلغ 5 میلیون تومان به همراه تندیس رویداد تیم های اول در هر بخش می باشد مبلغ 4 میلیون تومان با لوح تیم های دوم در هر بخش و مبلغ 3 میلیون تومان همراه با لوح سپاس از تیم های سوم هر بخش. که در هفته آخر آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود، ارسال می شود.

امیری گفت: این رزمایش با حضور پرسنل و فرماندهان نظامی برگزار می شود که در طول مسابقات از تیم ها بازدید می کنند که می تواند بستری برای جذب اسپانسر باشد. همچنین مقامات بخش خصوصی و دولتی در مراسم اختتامیه حضور خواهند داشت. «این یک گام مثبت در بحث برای حمایت از شرکت کنندگان خواهد بود.

وی در پایان گفت: تولیدات محتوایی استانی قطعا در بستری مناسب در فضای مجازی استان و حتی کشور نمایش داده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید