اولین رویداد منطقه ای تولید محتوای دیجیتال بسیج در تربت حیدریه راه اندازی شد


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908142

اولین رویداد منطقه ای تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور پنج تیم انیمیشن، نرم افزار و بازی از شهرستان های تربت حیدریه، رشتخوار، مه ولات و زاوه در مرکز رسانه شهید حجتی آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در مراسم افتتاحیه این مراسم گفت: دشمنی جبهه استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار با جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف ادامه دارد اما امروز مهمترین و اصلی ترین عرصه ای است که جبهه غرب، یهود و عرب به شیده به عنوان یک فضای مجازی و ابزار رسانه ای متوسل می شوند که با نشر اکاذیب و دروغ سعی در انحراف افکار عمومی و ایجاد ناامیدی در جامعه دارد.

سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد تصریح کرد: گواه این مدعا این است که آمریکایی ها دلیل فروپاشی ابرقدرت شرق یعنی شوروی را نه جنگ نظامی، اقتصادی و سیاسی، بلکه رویکرد فرهنگی و ابزار رسانه ای اعلام کردند و همچنان اعلام کردند. امروز با تهاجم فرهنگی و عملیات روانی این پروژه برای جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه باید در فضای سایبری از دفاع به سمت تهاجمی و تهاجمی حرکت کنیم، تصریح کرد: این مهم نیازمند شبکه سازی منسجم در بدنه نیروهای انقلابی و همچنین تولید محتوای باکیفیت در حوزه های مختلف برای تبیین مبانی است. انقلاب اسلامی آرمان ها و اهداف و پاسخ به شبهات، با رویکردی تهاجمی به سراغ دشمنان نظام اسلامی برویم.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: بر این اساس اولین رویداد منطقه ای تولید محتوای بسیج در سه قالب انیمیشن و انیمیشن، بازی و نرم افزار با حضور پنج تیم از شهرستان های تربت حیدریه، رشتخوار، مه ولات و زاوه میزبان این شهرستان بود. در مرکز شهید خجتی رسانه از صبح امروز به مدت 48 ساعت برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد تیم های تولید محتوا در سه موضوع 22 آبان، تسخیر لانه جاسوسی و افول آمریکا، حجاب، زنان، اغتشاشات اخیر و همچنین موضوع بومی فرصت رقابت با یکدیگر را دارند. تجارت زعفران .

ناصری محد گفت: برگزیدگان این رویداد منطقه ای اواخر آبان ماه برای شرکت در چهارمین رویداد تولید محتوای استانی بسیج خراسان رضوی و رقابت با سایر شهرستان های استان راهی مشهد می شوند. راه خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید