اولین صحبت های فوق ستاره پس از بازگشت به پرسپولیس

اولین صحبت های فوق ستاره پس از بازگشت به پرسپولیس

با پایان دوره قهرمانی پرتغال، قرارداد اجاره علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی با باشگاه بوآویستا به پایان رسید و بیرانوند به ایران بازگشت. مدتی است که بحث بازگشت بیرانوند به فوتبال ایران به خصوص در پرسپولیس داغ شده است و خبرورزشی به عنوان اولین رسانه خبر داد که علیرضا می تواند یک سال قبل از جام جهانی برای پرسپولیس برای حضور در جام جهانی بازی کند. تیم آینده

چند هفته پیش مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب بیرانوند آغاز شد و علیرضا نماینده ای به این باشگاه فرستاد تا مذاکرات را جدی تری انجام دهد. همانطور که احتمالا می دانید بیرانوند دو فصل با آنتورپ قرارداد داشت که فصل دوم آن مشروط بود. در واقع علیرضا یک سال دیگر با آنتورپ قرارداد قطعی داشت و هر تیمی که او را می خواست باید ابتدا باشگاه بلژیکی را راضی می کرد.

مدیران پرسپولیس نیز نامه ای از آنتورپ به این باشگاه ارسال کردند و در آن شرایط خرید بیرانوند را جویا شدند. در ابتدا بلژیکی ها قیمت بالایی را برای فروش بیرانوند اعلام کردند اما در مذاکرات بعدی علیرضا پس از انصراف از درخواست خود موفق شد بدون دریافت پول رضایت او را جلب کند. این اتفاق خیلی خوبی برای پرسپولیس بود و باشگاه به سود مالی رسید.

بیرانوند قبل از اردوی تیم ملی قراردادش را امضا کرد; می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم

در هفته های اخیر مدیران پرسپولیس با نماینده علیرضا قرارداد اولیه امضا کردند و پس از بازگشت این بازیکن از پرتغال جلساتی را برگزار کردند و در نهایت به توافق رسیدند. با وجود اینکه بر سر مسائل مالی و مدت زمان توافق به توافق رسیدند، طرفین بر سر چند بند این توافق با هم اختلاف پیدا کردند و حتی شایعه عدم پیوستن بیرانوند به پرسپولیس مطرح شد. اما در دیدار مجدد درویش و وکیل بیرانوند، این اختلافات جزئی برطرف شد و به توافق نهایی رسید. گفتنی است قرارداد بیرانوند با پرسپولیس 3 ساله خواهد بود و این بازیکن در آغاز فصل جدید تمرینات پرسپولیس به این تیم خواهد پیوست. بیرانوند که این روزها به همراه تیم ملی در قطر حضور دارد، هفته گذشته قبل از اردوی تیم ملی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد. علیرضا پس از مذاکره و عقد قرارداد با پرسپولیس بلافاصله به هتل المپیک رفت و خود را به ستاد تیم ملی معرفی کرد تا در آماده سازی تیم ملی شرکت کند.

بیرانوند همچنین پس از عقد قرارداد با پرسپولیس برای بازگشتش به جمع قرمزها گفت: خدا را شکر بالاخره این اتفاق افتاد و از این بابت بسیار خوشحالم. قبل از جدایی به هواداران پرسپولیس قول داده بودم به این تیم برگردم و از صمیم قلب خوشحالم که این اتفاق افتاد. راستش فکر نمی کردم به این زودی به پرسپولیس برگردم اما امیدوارم اتفاقات خوبی برای من و پرسپولیس بیفتد. یکی از دلایل اصلی بازگشتم به پرسپولیس این بود که می خواستم با تیمم قهرمان آسیا شوم. تلاش می کنیم فصل بعد قهرمان شویم و با کمک همه مجموعه های باشگاهی هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید