اولین صندوق پالایشی سود را تقسیم می کند


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807288

صندوق سرمایه گذاری پالایشی اول با نماد پالایش که دومین صندوق ETF واگذار شده توسط دولت است، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، در نظر دارد در صورت تایید در مجمع صندوق، سود تقسیم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس اوراق بهادار تهران، صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم با نماد پالایش، دومین صندوق ETF واگذار شده توسط دولت، بر اساس اطلاعیه ای که در سامانه کدال منتشر شده، در نظر دارد در صورت تایید شورای عالی، نسبت به تقسیم سود اقدام کند. صندوق . .

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، «صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم» از کلیه دارندگان سهام ممتاز، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام ممتاز و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت به عمل می آورد تا در جلسه به آدرس ساعت 16:00 روز چهارشنبه 20 بهمن. ماه تشکیل می شود، شرکت کنید.

همچنین تصمیم به پرداخت سود به سرمایه گذاران از محل سود دریافتی از سهام پرتفوی صندوق در دستور کار قرار دارد.

پرتفوی پالایشگاه اول متشکل از سهام چهار شرکت شامل سهام پالایشگاه های تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس است، بنابراین این شرکت ها بر اساس آخرین صورت های مالی منتشر شده در سامانه کدال در سال مالی گذشته عملکرد خوبی داشته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید