نقش قانون تنفس خوراک در تامین مالی پروژه های پالایشی


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815693

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: دو چالش در زمینه صدور مجوز و منابع مالی در طرح های پالایشی وجود دارد که پژوهشگاه نفت مشکل ما را حل می کند و در حوزه منابع مالی نیز قانون تنفس پیش بینی می کند. یک پلت فرم مناسب برای خوراک.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش امروز در مراسم افتتاحیه اسناد تکمیل زنجیره ارزش نفت در کوره با استفاده از دانش بومی در پالایشگاه بندرعباس گفت: صنعت نفت باید به سمتی حرکت کند. دانش محور شدن. «ما از آنها استفاده می کنیم و به آنها اعتماد می کنیم.

وی گفت: اولین کار مشترک شرکت ملی پالایش و پخش با پژوهشگاه نفت در پروژه واحد ایزومریزاسیون بود که از مرحله آزمایشی به آنها واگذار شد.

سالاری گفت: دومین همکاری با پژوهشکده پالایش در پروژه پالایشگاه الفرقلس سوریه بود و سومین همکاری در این پروژه تکمیل زنجیره ارزش کوره در پالایشگاه بندرعباس است. امیدواریم این پروژه موفق باشد و همکاری ها گسترش یابد.»

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: نفت خام ایران در حال سنگین‌تر شدن است و باید بر تکمیل زنجیره ارزش و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از تولید نفت تمرکز کنیم.

وی گفت: در پالایشگاه شهید سلیمانی رویکرد ما ساخت پالایشگاه نفت است.

سالاری گفت: در مجموع دو چالش برای صدور مجوز و منابع مالی در این زمینه وجود دارد که در حوزه صدور مجوز پژوهشکده نفت مشکل ما را حل می کند و در حوزه منابع مالی نیز قانون تنفس خوراک. بستر مناسبی را فراهم کرده است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید