اولین قرص از مدفوع انسان ساخته شد!

قرص تایید شده هفته گذشته به نام Vowst حاوی باکتری های زنده مانند درمان تایید شده تنقیه است و برای استفاده افراد 18 سال و بالاتر به عنوان یک درمان پیشگیرانه برای عفونت های مکرر کلستریدیوم دیفیسیل تایید شده است. این عفونت در مراکز بهداشتی اغلب پس از مصرف آنتی بیوتیک برای عفونت دیگری ایجاد می شود.

کلستریدیوم دیفیسیل عامل انتروکولیت غشایی کاذب یا آنتروکولیت کاذب غشایی است. یک بیماری شدید و نادر مربوط به روده کوچک و بزرگ است که اغلب پس از عمل های گوارشی گسترده یا درمان آنتی بیوتیکی در افراد مبتلا به ضعف عمومی رخ می دهد.

به طور کلی، آنتی بیوتیک ها می توانند تعادل باکتری هایی را که به طور معمول در روده در گردش هستند، مختل کنند. همان چیزی که به کلستریدیوم دیفیسیل فرصت تکثیر می دهد. سپس باکتری هایی که به سرعت تکثیر می شوند سمومی را آزاد می کنند که می تواند باعث اسهال، درد شکم، تب و کولیت (التهاب روده بزرگ) و در برخی موارد نارسایی اندام و مرگ شود.

گزارش سازمان غذا و داروی ایالات متحده، عفونت های کلستریدیوم دیفیسیل را با مرگ سالانه 15000 تا 30000 نفر در ایالات متحده مرتبط می داند.

لایو ساینس به نقل از پیتر مارکز، مدیر مرکز ارزیابی و تحقیقات بیولوژیک در سازمان غذا و داروی ایالات متحده، می نویسد که داشتن داروی خوراکی برای میکروبیوتای مدفوع گام مهمی در بهبود مراقبت از بیماران مبتلا به این بیماری و زندگی آنها است. در خطر

درمان وست مصرف چهار کپسول یک بار در روز به مدت سه روز متوالی است. بیماران دو تا چهار روز پس از اتمام دوره آنتی بیوتیک برای کلستریدیوم دیفیسیل، مصرف داروی غرب را شروع می کنند.

مدفوع اهدایی که برای ساخت این قرص ها استفاده می شود، قبل از استفاده در تولید، از نظر پاتوژن های قابل انتقال به دقت غربالگری می شوند. با این حال، مصرف زباله همچنان می تواند منجر به خطر قرار گرفتن در معرض عوامل بیماری زا (عوامل بیماری زا) و همچنین آلرژن های غذایی شود.

در کارآزمایی‌های بالینی، شایع‌ترین عوارض جانبی وست عبارت بودند از نفخ، خستگی، یبوست، لرز و اسهال. این عوارض جانبی در بیماران تحت درمان بیشتر از دریافت کنندگان دارونما اتفاق افتاد.

محصولات میکروبیوتای مشتق از مدفوع که توسط باکتری های سالم روده انسان تولید می شوند، راه جدیدی را برای جلوگیری از عود کلستریدیوم دیفیسیل با پر کردن فلور میکروبی دستگاه گوارش ارائه می دهند. اکنون با تایید قرص وست، یک محصول درمانی وجود دارد که به جای مایعی که در رکتوم بیمار استفاده می شود، می توان آن را از طریق دهان مصرف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید