اولین پردیس سینمایی ساری به زودی ساخته می شود


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893515

پردیس سینمایی ایران ساری با هفت سالن مجهز سینمایی با تفاهم نامه حوزه هنری مازندران و شهرداری ساری ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، قرارداد مشارکت دو نهاد برای ساخت پردیس سینمایی ایران صبح امروز در جلسه ای در شهرداری ساری امضا شد.

در این جلسه که مهدی معصومی گرسی سرپرست حوزه هنری استان مازندران، سید سعید پورقاسم مدیرکل امور سینمایی استانداری، طالبی شهردار ساری و حسینی معاون شهرسازی ساری حضور داشتند بحث و تبادل نظر شد. ابعاد مختلف همکاری و مشارکت در ساخت پردیس سینمایی ایران سند نهایی تفاهم نامه مذکور به امضای سرپرست حوزه هنری مازندران و شهردار ساری رسید.

مهدی معصومی گرچی رئیس حوزه هنری مازندران در این بازدید با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید سینما و به روز رسانی امکانات و تجهیزات سینمایی گفت: حوزه هنری یکی از متولیان ساخت پردیس سینمایی در کشور است. و در حال رایزنی با شهرداری مازندران و استانداری ها، جذب بخش خصوصی و سایر مراکز هستیم، به دنبال مناطقی برای احداث پردیس سینمایی در شهرهای مختلف استان هستیم.


e5d16526 4413 46ed b91d dd5ddb6908d4 خبر خاکستری

همچنین مقرر شد موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز (مرتبط با هنر) که مسئولیت اداره و ساخت سینماها و پردیس های سینمایی کشور را بر عهده دارد، پس از صدور مجوز ساخت از سوی شهرداری، مراحل ساخت و ساز را آغاز کند. پردیس و راه اندازی آن

تفاهم نامه ساخت بزرگترین پردیس سینمایی ایران بین جواد طالبی شهردار ساری و مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران امضا شد. با امضای تفاهم نامه، ساخت این پروژه بزرگ فرهنگی در مرکز مازندران با مساعدت شهرداری ساری آغاز می شود.

پردیس سینمایی ایران ساری با هفت سالن و فضاهای مجهز سینمایی از جمله گالری، استودیو صدا، آرت شاپ و فضاهای راحت مانند رستوران سنتی، کافه و بوفه طراحی شده است که در هفت طبقه در سینمای ایران واقع در ابتدای خیابان مازیار ساخته می شود. در ساری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید