پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز در خرداد افتتاح می شود


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820112

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در نشست خبری با اصحاب رسانه:

بلاگی گفت: پردیس 29 بهمن تبریز در خرداد ماه افتتاح می شود و تحول بسیار خوبی در حوزه سینما ایجاد می شود. بازسازی پردیس قدس در ماراژ از خرداد ماه آغاز می شود و تا شش ماه دیگر تکمیل می شود.

به گزارش راه دانا به نقل از آناناج، محمدحسین بلاگی در نشست خبری هفته هنر انقلاب اظهار داشت: ابعاد انقلاب نیز با ارائه چهره های انقلاب افزایش می یابد.

وی ادامه داد: شهید آوینی یکی از پدیده های انقلاب اسلامی است که در عرصه فرهنگ و هنر روح امام آوینی را شهید کرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: از سال 1399 بحث تغییر فعالیت ها و نگاه هنر به هنر انقلاب آغاز شده است. و برون سپاری و توسعه بازیگران عرصه هنر انقلابی در دستور کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: تدوین سند زیست محیطی حوزه هنری و تدوین طرح تحول استان در سه ماهه آخر سال 99 صورت گرفت که با چشم انداز 200 ساله تدوین شد.

بلاگی با اشاره به تالیف 80 عنوان کتاب، 100 فیلم کوتاه و بیش از 100 گرافیک پویانمایی گفت: مخاطبان نسل جوان و فضای مجازی را در نظر گرفته ایم و تلاش می کنیم وارد این عرصه شویم.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره بین المللی شعر غدیر گفت: استقبال بسیار خوبی از اولین کنگره شعر غدیر شد و خوشبختانه آن را ادامه خواهیم داد. اولین برنامه استندآپ کمدی زعفرانی را هم علی رغم خطراتی اجرا کردیم.

رئیس حوزه هنری استان در خصوص راه اندازی پردیس سینمایی 29 بهمن در خردادماه گفت: افتتاح این پردیس تحول بسیار خوبی در عرصه سینما ایجاد می کند. بازسازی پردیس قدس در ماراژ از خرداد ماه آغاز می شود و تا شش ماه دیگر به اتمام می رسد و در خصوص سینمای سراب نیز با پیگیری نماینده این شهر به زودی جلو خواهیم رفت.

وی با اشاره به اجرای 70 برنامه در هفته هنرهای انقلابی در استان گفت: تمام تلاش ما بر این خواهد بود که از مشارکت مردم در این برنامه ها استفاده کنیم. جشن هنر انقلاب و معرفی چهره هنر انقلاب 23 فروردین ماه برگزار می شود.

بلاگی در خصوص همکاری با مدارس تبریز تصریح کرد: بسته های یک ساعت و نیم آماده شده است تا دانش آموزان با شهید آوینی بیشتر آشنا شوند. همچنین ده عنوان در شهر و مساجد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت مهدی گفت: باید از دو بعد به این فیلم نگاه کنیم اول اینکه همه باید این فیلم را ببینند و دوم اینکه همه باید آن را در سینما ببینند تا جایگاه خود را در بین فیلم های کشور پیدا کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید