اولین محموله محصولات صادر شده به اروپا در کارخانه تولید بتن ایمن در شهرداری ارومیه بارگیری شد

زمان: 09:49
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777943

رئیس سازمان بازسازی و بازسازی فضای شهری شهرداری ارومیه از بارگیری اولین محموله محصولات صادراتی کارخانه بتن ایمن شهری در اروپا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی معصومی در مصاحبه با اورمنیوز قطعات تولید شده در این کارخانه را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی عنوان کرد و اظهار داشت: این سازمان با معرفی محصولات این کارخانه در منطقه و همچنین افزایش تولید ، فروش را افزایش می دهد. نگرانی جدی محصولات در بخش صادرات است.

به گفته وی ، به منظور جلب رضایت مشتریان و رفع نیاز خریداران ، این کارخانه موفق به کسب اعتبار بالا در بازارهای مختلف شده است و بر این اساس موافقت نامه ها و قراردادهای مختلفی در رابطه با صادرات منعقد شده است و اخیراً چندین محموله به کشورهای دیگر ، از جمله هلند صادر شده است و امیدواریم با روند فعلی شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه باشیم.

رئیس سازمان توسعه شهری و تفریحی شهرداری ارومیه با بیان اینکه این مجموعه نقش بسزایی در تامین نیازهای بازار داخلی دارد ، گفت: شامل سایر استانها می شود که در طول سال به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

همچنین به گفته نادر توتونچیان ، مدیر کارخانه بتن ایمن شهرسازی و بازسازی شهرداری ارومیه ، با تلاش و هماهنگی صورت گرفته در ادارات این سازمان و استفاده از کارشناسان مجرب ، این واحد توانسته است نمونه بارزی از اعتماد به نفس و اعتماد به نفس. راه اندازی دستگاه ها و سیستم های مدرن با فناوری های جدید در تولید قطعات بتنی و مبلمان شهری که می تواند این کارخانه را در مسیر رو به رشدی قرار دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید