اولین مرکز سوادآموزی افتتاح شد


ساعت: 13:14
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885895

اولین ایستگاه سواد بازی توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سالن آمفی تئاتر رسانه فرهنگسرا افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین ایستگاه سوادآموزی در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرا رسانه با حضور نمایندگان فرهنگسراهای مناطق بیست و دو شهرداری تهران افتتاح شد.

در این مراسم محمدصادق افراسیابی معاون فرهنگی نظارت و راهبری بنیاد ملی بازی های رایانه ای به ایراد سخنرانی پرداخت و رضا احمدی مدیر نظام رده بندی سنی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به آموزش سواد بازی به کارکنان فرهنگی پرداخت. مراکز

در این مکان از ساعت 16 الی 18 امروز چهارشنبه 14 مردادماه دومین کارگاه آموزشی ویژه والدین و کودکان برگزار می شود و علاوه بر آموزش سواد بازی و معرفی بازی های مناسب، کارگاه کودک با استفاده از آن ادامه می یابد. کنسول های بازی های کامپیوتری مشاوران بازی های رایانه ای نیز به مشاوره و معرفی بازی های مناسب برای علاقه مندان خواهند پرداخت.

اولین ایستگاه سواد بازی از ساعت 9 صبح تا 21 در رسانه فرهنگسرای دایر است و علاقه مندان می توانند برای مشاوره به ایستگاه مشاوره مراجعه کنند.

همچنین سازمان ها، سازمان ها و نهادهایی مانند مدارس، مساجد و فرهنگسراها می توانند از این فرصت برای انتقال دانش و اطلاعات مفید در زمینه بازی های رایانه ای به مخاطبین و مشتریان خود و اعلام درخواست خود به مشاوران بنیاد ملی بازی های رایانه ای که برگزار می شود، استفاده کنند. «کارگاه آموزشی سواد بازی» تا بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز تمهیدات لازم را برای برگزاری همین کارگاه در مرکز متقاضی انجام دهد.

کارگاه سواد بازی با همکاری بنیاد ملی بازی کودک و فرهنگسرای در خیابان پاسداران گلنوی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، پارک زمرد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید