اولین مرکز آموزش جهانی Cookie One رسما افتتاح شد


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818528

در پی امضای یادداشت تفاهم بین ایران و مرکز جهانی کوکی وان؛

با امضای تفاهم نامه بین هادی ساعی و رئیس مرکز آموزش فدراسیون جهانی، ایران به اولین مرکز آموزشی رسمی جهان تبدیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مرکز جهانی آموزش یون یونگ سوگ و کو کوانک هون رئیس مرکز جهانی آموزش صبح امروز (14 فروردین) در فدراسیون تکواندو حضور یافتند تا با هادی ساعی رئیس و مسعود لشگری درباره افتتاح مرکز جهانی آموزش در تهران گفتگو کنند. منشی تکواندو تکمیل شد و در نهایت تفاهم نامه فوق بین دو کشور به امضا رسید و ایران پس از کره جنوبی به عنوان اولین کشور جهان به عنوان مرکز آموزشی جهانی انتخاب و رسما راه اندازی شد.

در ادامه این تفاهم نامه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز خرسندی از این رویداد مهم و بزرگ گفت: ایران پیش از این به عنوان مرکز جهانی تکواندو انتخاب شده و سال هاست در این رشته فعالیت می کند. این تفاهم نامه باعث شده تا بتوانیم خدمات متنوعی را به تکواندوکاران در سراسر جهان ارائه کنیم.

وی افزود: هدف ما ارائه تکواندو به گونه ای است که برای همه خانواده قابل دسترس باشد. برای گسترش تکواندو باید مسیری را طی کنیم که تکواندو را برای کسانی که ارزان هستند مقرون به صرفه کنیم. ایران به عنوان کشوری با موقعیت جغرافیایی خوب در جهان می تواند به این هدف دست یابد و تکواندوکاران کشورهای مختلف این امکان را دارند که با کمترین هزینه در دوره های آموزشی این مرکز شرکت کنند.

یون یونگ سوگ، مدیر مرکز آموزشی فدراسیون جهانی گفت: افتتاح این مرکز در تهران با امکاناتی که در فدراسیون ایران دیدم نقطه عطفی در تاریخ کوکی وان خواهد بود. ما نیز با هادی سای، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو ایران موافقیم، زیرا یکی از اهداف این مرکز، دسترسی تکواندوکاران برای تکواندوکاران کشورهای مختلف است و زیرساخت‌های موجود نشان می‌دهد که فدراسیون می‌تواند این کار را انجام دهد. گام های بلندی در این مسیر

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری لازم را با فدراسیون ایران خواهیم داشت. هر برنامه ای که راه اندازی شده باشد مورد حمایت ما خواهد بود و بهترین اساتید خود را برای شاهد دوره های باکیفیت در ایران اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید