مرکز آموزش مهارتی و مشاوره شغلی سردار شهید حسین اسداللهی افتتاح شد.


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893602

مرکز آموزش مهارتی و مشاوره شغلی شهید حسین اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز آموزش و مشاوره شغلی شهید حسین اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ امروز (دوشنبه) با حضور سرلشکر موسی کمالی مشاور عالی فرماندهی کل قوا فرماندهی ستاد مرکزی آموزش مهارتی فرماندهی کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار حسنی حسینی قرارگاه آموزشی حضرت محمد رسول الله (ص) و سردار ‘داود روشنی’ مسئول قرارگاه آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

سرهنگ علیرضا سالار کیا معاون اجرایی فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم افتتاح این مرکز با عنایت به برپایی اردوی مهارت آموزی در سپاه تهران بزرگ گفت: مراکز آموزش مهارتی دارای در بسیاری از نقاط تهران مستقر شده است که با بسیج اصناف و اتاق بازرگانی تهران هماهنگ کرده ایم تا اشتغال خارج از وظیفه را برای سربازان وظیفه تسهیل کنیم.

سالار کیا افزود: همچنین رایزنی های لازم در خصوص وام اشتغال اعطایی به مشمولان پس از اتمام خدمت با استاندار تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: مرکز آموزش مهارتی و مشاوره شغلی شهید حسین اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ که امروز افتتاح شد، در قالب 12 کلاس و 25 حوزه آموزشی و یکی از عملکردهای این مرکز عملیات خود را آغاز می کند. مرکز این است که وی فضای مناسبی را برای سربازان وظیفه که از شهرستان برای خدمت به تهران اعزام می‌شوند شامل تخت، آسایشگاه و سالن غذاخوری فراهم کرد.

جانشین اجرایی فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه بر اساس تدابیر اندیشیده شده، تمامی جوانان در بدو ورود به خدمت در دوره های مهارت آموزی شرکت کنند، گفت: ابتدا میزان علاقه مندی افراد جذب شده سنجیده می شود و علاوه بر این، آنها نیز باید در دوره های مهارت آموزی شرکت کنند. دوره های ایدئولوژیک و پنج مهارت را می گذرانند و دوره های کوتاه مدت فنی و حرفه ای را می گذرانند

دیدگاهتان را بنویسید