اولین نشست شبکه زنان فعلی ایران برگزار می شود

ساعت: 22:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781699

اولین نشست شبکه فعلی زنان ایران (حنا) به منظور توسعه و جلب مشارکت های مردمی در حوزه زنان و خانواده و استفاده از ظرفیت نخبگان و حامیان در این حوزه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین نشست شبکه فعلی زنان ایران (حنا) به منظور توسعه و جلب مشارکت های مردمی در حوزه زنان و خانواده و استفاده از ظرفیت نخبگان و حامیان این حوزه برگزار می شود.

لزوم فعالیت در شبکه ای از نیروهای متعهد، متخصص و دغدغه مند در حوزه زنان و خانواده و تلاش برای ایجاد یک شبکه مردمی منسجم و معنادار که بتواند با نگاهی کل نگر و به دور از مقوله های سلیقه ای، مشکلات واقعی این حوزه را شناسایی کند. و هر کاری که ممکن است برای ایجاد محیطی مناسب انجام دهد و برای التیام این زخم های کهنه، حنا را مجبور کرد آستین هایش را بالا بزند و با همه همفکرانش دست بدهد.

شبکه زنان ایران با اتکال به خداوند متعال و با استعانت از ائمه اطهار با ارائه برنامه ها و کارگروه های خود در زمینه ترویج فعالیت ها در حوزه زنان و خانواده بر لزوم ایجاد جریانی متمرکز و موثر با مردمی تاکید دارد. و رویکرد تعاملی جمهوری اسلامی، تمرکز و تلاش خود را آغاز می کند.

در اولین نشست «حنا» علاوه بر ارائه برنامه ها و اهداف پیشرو، میهمانان مختلفی از فعالان حوزه زنان و خانواده از تهران و شهرستان ها حضور دارند که از جمله آنها می توان به دکتر مریم اردبیلی، دکتر ولیمراد، دکتر. فرهمندپور و …

این نشست از ساعت 15 تا 17 روز جمعه 14 آبان ماه در سالن آمفی تئاتر ارسباران واقع در خیابان ارسباران، نبش کوچه دانش برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید