او داستان پرسپولیس و ستاره مورد نظر یحیی به را پیدا کرد

او داستان پرسپولیس و ستاره مورد نظر یحیی به را پیدا کرد

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با عیسی آل کثیر آغاز کرده تا در صورت امکان این بازیکن را به خدمت بگیرد. پیش از این در خبرها بودیم که عیسی آل کثیر تماس های باشگاه پرسپولیس را بی پاسخ گذاشته و به نظر می رسد در این مدت مشغول مذاکره با یکی از تیم های متمول این شهر بوده است. اما دلیل دیگری که آل کثیر را برای ماندن در پرسپولیس مردد کرد این است که یحیی گل محمدی خواهان امضای قراردادش با پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل است.

این در حالی است که پرسپولیس در حال حاضر جای خالی در لیست خود دارد و می تواند بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. اما یحیی نمی خواهد این سهمیه به آل کثیر تعلق گیرد بلکه می خواهد آن را برای نیم فصل دوم حفظ کند تا در صورت نیاز بازیکن جدیدی به ترکیب خود اضافه کند. در واقع یحیی می خواهد یکی از بازیکنان فعلی تیمش را جایگزین آل کثیر کند. مشکل اینجاست که خود عیسی خیلی مشتاق است در این تعطیلات تیمش را مشخص کند تا بتواند در 4 هفته باقی مانده در لیگ بازی کند چون شرایط بازی را هم پیدا کرده است. اما در این بین پیشنهاد یکی از تیم های لیگ برتری به آل کثیر آنقدر خوب است که او می خواهد به این تیم بپیوندد.

در هر صورت آل کثیر می داند که در صورت ماندن در پرسپولیس باید خود را برای نیمکت نشینی آماده کند زیرا قطعا گل محمدی دیاباته و لوکادیا را به او ترجیح می دهد. در هر صورت ماجرای پرسپولیس و آل کثیر پیچیده شده است و به نظر می رسد احتمال خروج او از این تیم بسیار بیشتر از ماندن در این تیم است. مگر اینکه در چند روز آینده اتفاق جدیدی بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید