او می خواهد مربی باشگاه کشتی داشته باشد


زمان: ساعت 5:20 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815273

رئیس فدراسیون کشتی با حضور مربیانی از سراسر کشور وبینار برگزار کرد

وبینار رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز با حضور مربیان کشتی از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا دبیر روابط عمومی فدراسیون کشتی در این وبینار که خطاب به نزدیک به هزار مربی و به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اهمیت مربیان و مربیان سازنده که کمک می کنند. در باشگاه های سراسر کشور دعوا کنید. «این بر هیچکس پوشیده نیست و به همین دلیل می خواستم فوراً با شما صحبت کنم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه در پایان سال باید کارهای زیادی در کشتی ادامه پیدا کند اما شما در اولویت هستید زیرا معتقدم تا جایی که بتوانم با مربیان کشور ارتباط برقرار کنم به نفع تیم است. کشتی ایران.”

دبیر بیان کرد: در سفرهای کشوری که داشتم حتما چند ساعتی با مربیان استان ها ملاقات خواهم داشت و واقعاً از شما و تجربیات شما که در کارم استفاده می کنم خیلی چیزها یاد گرفتم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: البته می دانم شرایط مربیگری چقدر سخت است، چون این کار محسوب نمی شود، اما برای تامین بودجه تیم های ملی کشورمان هم مشکل داریم و اگر دستم باز بود، حتماً این کار را انجام می دادم. به تو برگرد. توجه بیشتر.”

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم و ضروری بیمه مربیان بود که در سال گذشته حدود 700 مربی با هزینه 3 میلیارد تنی بیمه شدند و این بیمه به دلیل شرایط تاج در بسیاری از نقاط مورد استفاده مربیان قرار گرفت. اگر بتوانم سال آینده در خدمت شما هستم و تعداد بیمه شدگان را افزایش خواهم داد.

دبیر مجلس شورای اسلامی گفت: من صبح امروز در نشست خبری گفتم اگر دو مشکل مبارزه در کشور حل شود، مبارزه وحشتناکی که موضوع اصلی آن مربیان سازنده است، پیشرفت خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر بتوانید دانش خود را افزایش دهید و کشتی گیران خوبی تربیت کنید، قطعا تیم های ملی ما سود خواهند برد، زیرا کشتی گیران تا سن خاصی می توانند هنر بیاموزند و بعد از 17 یا 18 سال باید حرکت را یاد بگیرند. “بگیر.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیرانی که به تیم های ملی می آیند باید در سطح فنی بالایی باشند و در آنجا مربیان تیم های ملی به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات مهم می رسند و هر چه بهتر کار کنید. او را بیشتر در تیم ملی خواهیم دید.

منشی گفت: از آموزش متقابل موسسه لذت نبرید. سطح فنی خود را بالا ببرید.

وی ادامه داد: من خودم می توانم 5 درصد کشتی را بلد باشم و 95 درصد را بلد نیستم، پس بدانید که هیچکس کامل نیست و هر چقدر هم که دانش داشته باشید کامل نمی شوید، اما قطعا اگر دانش شما چند برابر شود. ، نتیجه گیری در تیم ملی چند برابر می شود.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: نکته دیگر این است که مربیگری در رده های سنی مختلف متفاوت است، مربی رده اصلی نباید با کشتی گیر خود به مرحله بالاتر برود و این آفتی است که به کشتی ما رسیده است. بسیاری از مربیان ما در رده اصلی عالی بودند و کشتی گیران خوبی تولید کردند، اما به رده بزرگسالان رسیدند و مبارزه از کم ساختی آنها رنج می برد و در رده بزرگسالان چیزی به ارمغان نیاورد.

وی افزود: من فقط خادم یک کشتی هستم و شما کار اصلی را انجام می دهید، واقعاً کار در باشگاه ها می خواهد و شاید برخی از قهرمانان المپیک و جهان ما با این شرایط نتوانند کار کنند.

منشی با اشاره به رعایت مسائل اخلاقی و موازین دینی در کنار تربیت رزمندگان گفت: اخلاق و جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در خصوص مربیان سازنده خود گفت: مبارزه را مدیون ابراهیم حیرالله زاده و پرویز نورمحمدی هستم اما اگر برای کسب اطلاعات بیشتر به باشگاه های فلاح و کاوه نمی رفتم قطعا بزرگ نمی شدم. کشتی را مدیون اکبر فلا هستم و با جان و دل دوستش دارم حتی اگر با من مخالفت کند. بنابراین شما اجازه می دهید کشتی گیران خود پیشرفت کنند و نمی خواهید با آنها به یک سطح بالاتر بروید، یک مدرس دانشگاه نمی تواند کلاس اول را تدریس کند و به هر حال برعکس.

منشی اضافه کرد: مربی تیم ملی فرق می کند، مثلاً وقتی آقا صادق را آوردم، همه من را ناراحت کردند، اما شما عملکرد او را دیدید و در آینده بیشتر خواهید دید.

محسن کاوه هم برای من حضور دارد و کارش را از دست داد و من کارهای زیادی را روی دوش او گذاشتم.

وی در خصوص عملکرد روسای هیئت های کشتی استان ها گفت: استانی مانند سیستان و بلوچستان به لطف عملکرد رئیس هیئت پیشرفت خوبی داشته و حتی تا سکوی قهرمانی کشور هم رفته است اما از طرفی دیگر ما رئیس هیئت مدیره داریم مبارزه کن.نه.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: قطعاً یک کانال ارتباطی بین خود و شما ایجاد می کنیم تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شما را به فدراسیون برسانیم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

منشی با اشاره به اینکه با کسی عهد برادری نبسته که بجنگم، گفت: من از نظر فنی هم عالی بود، از من خواست سه تشک بردارم و من مخالفت کردم، او هم ناراحت شد و حرف هایی زد اما باید بدانیم باشگاه هایی که زیر نظر او اداره می شوند خصوصی هستند و هزینه دریافت می کنند و می توانند قبل از دریافت این هزینه ها باشگاه هایشان را تجهیز کنند. اگر امکاناتی داشته باشم مجبورم. مکان هایی را که واقعا نیاز دارند به آنها بدهم و این نیاز در آنها احساس می شود. بسیاری از باشگاه های کشور

دبیر با اشاره به اینکه مسابقات نونهالان در اردیبهشت ماه برگزار می شود و فدراسیون کشتی نیز در خانه کشتی شهید صدرزاده اردوهای تختی برگزار می کند، موفق باشید و مربی سازنده می تواند در کنار اساتید ما تجربیات و دانش شما را تکمیل کند.

وی ادامه داد: من نمی دانستم مسعود واحدی مربی است اما در یکی از این اردوها واقعاً دیدم که او نجار است و اکنون به عنوان سرمربی نونهالان فعالیت می کند.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه سن پایه ساختن و یادگیری است، گفت: به خودتان مدیون هستید که اگر به عنوان یک مبارز وزن کم می کنید، باید با سایر کشتی گیران همان طور رفتار کنید که با فرزندتان رفتار می کنید. مدال نوجوانان و جوانان چه ارزشی دارد که دست یک کشتی گیر را از مدال بزرگسالان کوتاه کردید؟

وی ادامه داد: من، حمید سوریان و خیلی از قهرمانان در نوجوانی مدال نگرفتیم، اما شکوفایی ما در جوانی و بزرگسالی بود و حالا که فکر می کنم دوست دارم زیاد به جوانان فشار نیاورم تا آنها 26 ساله هستند. “تمام نشده است.

دبیر گفت: موسسه کشتی حق درآمدزایی از آموزش مربیان را ندارد و فقط باید هزینه های مربی و ساعتی را تامین کند. اگر کلاس آموزشی بود و حکم مربیگری صادر می شد فرق می کرد اما اگر جایی تخلفی دیدید به ما اطلاع دهید.

وی در پایان با بیان اینکه جلال کیری و سعید آذربایجان به او در پیشرفت در مبارزه کمک زیادی کردند، گفت: من واقعا اکبر فلا را دوست داشتم و دوستش دارم. خیلی ها از جمله محسن کاوه، منصور برزگر و زنده یاد موسی پور به گردن من حق داشتند.»

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: به پایان سال 1400 نزدیک می شویم، امسال چندین رئیس فدراسیون از جمله استاد آهنچی، مهندس ترکان، یزدانی هورام و استاد سیروس پور را از دست دادیم. با این حال همگی برای کشتی زحمت کشیدند، همانطور که امیررضا، رسول هادم و حاجی طالقانی برای کشتی زحمت کشیدند و جای قدردانی از زحمات این عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید