اپل فیلم بعدی برد پیت / داستان یک راننده بازنشسته فرمول یک را خرید


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844462

اپل بالاترین پیشنهاد را برای برنده شدن فیلم بعدی برد پیت انجام داده است که در آن او نقش یک راننده بازنشسته فرمول یک را بازی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، فیلم بعدی برد پیت به کارگردانی Top Gun: Maverick به کارگردانی جوزف کوشینسکی به اپل رسید.

اپل که مدتی در حال مذاکره بود، بالاخره با بالاترین قیمت این فیلم را خرید. شرکت های بزرگ دیگری مانند مترو گلدوین ماهیر، پارامونت، سونی، یونیورسال، نتفلیکس، آمازون و دیزنی نیز در تلاش برای به دست آوردن این پروژه بودند.

در این فیلم پیت در نقش یک راننده فرمول یک ظاهر می شود که برای رقابت با یک راننده جوان در برابر غول های ورزشی بازنشسته می شود.

ارن کروگر به همراه لوئیس همیلتون راننده بریتانیایی فرمول یک، فیلمنامه «Top Guns» را نوشته است که توسط پلان بی، برد پیت و جری بروکهایمر، تهیه کنندگان «Top Guns: Maverick» نوشته شده است.

این دومین همکاری پیت با اپل است. پیش از این، اپل یک پروژه بدون عنوان با بازی برد پیت و جورج کلونی به کارگردانی جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home به دست آورد.

اپل، توزیع کننده کودا، برنده اسکار بهترین فیلم شد و اکنون در تلاش است تا فیلم های خود را قبل از رفتن به فیلم “قاتلان ماه کامل” اسکورسیزی با بازی دی کاپریو و رابرت دنیرو گسترش دهد. این شرکت همچنین اخیراً بلیتز استیو مک کوئین را برای جنگ جهانی دوم خریداری کرده است.

همزمان، دومین تریلر فیلم جدید برد پیت به نام «قطار سریع السیر» با اقتباس های فراوانی توسط او منتشر شد. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ در تاریخ 5 آگوست اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید