اکران رایگان سینمای «عقل صورتی» در 21 و 23 آبان 1401.


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907329

نمایش ذهن صورتی یا مدادی که فقط تکلیف می نویسد به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر در سال 1394 در کانون پرورش فکری و مرکز تولیدات عروسکی به روی صحنه رفت و 21 و 22 آبان ماه 1401 به صورت رایگان اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش «ذهنی صورتی یا مدادی که فقط تکلیف می نویسد» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپر در سال 1395 در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی روشنفکری به روی صحنه رفت. مرکز توسعه و هم اکنون در 12 ام و در 22 آبان 1401 به صورت رایگان اکران می شود.

داستان این نمایش درباره رضا پسری بازیگوش است که ارتباط چندانی با خانواده و دوستانش ندارد. یک شب او در خواب خانواده و معلمان خود را دید. در حالی که خواهر کوچکش کلاه صورتی روی سرش گذاشته است. فردا صبح دگرگون شد… .

سعید ابک، مهرداد باقری، شراره طیار، فهیمه باروچی، الهام ایروانی، مریم علوی، امیرحسین انصافی، ایلیا فرمانی، آبتین ربا، محمدحسین موسوی، ونرا شمس، مریم منصوری، حنا صراف، مهتاب حیدری، دیبا آن الناری، سامیالاد محمدی. آرین صمدی، امیرعلی رادمنش، پوجا طهماسبی، پیام رضایی، حمیدرضا گودرزی و مریم عشوری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

طراحی و ساخت صحنه و صحنه نمایش ذهن صورتی یا مدادی که فقط تمرین می نویسد را مهرداد باقری، مهدی فرشیدی سپهر و پویا طهماسبی انجام دادند.

حمیدرضا مرادی و الناز شمسی زاده به عنوان گریمور و مجری، محمدرضا شامل فرد به عنوان طراح نور و معصومه ارواز به عنوان دستیار کارگردان و طراح با این نمایش همکاری دارند.

پویا طهماسبی، پیام رضایی، حمیدرضا گودرزی و مهتاب حیدری مدیران صحنه این نمایش را بر عهده دارند و مرتضی طباطبایی آهنگسازی را بر عهده داشته و مهدی فرشیدی سپهر شعر و طراحی قطعه نمایش «هوش صورتی» را نوشته است.

یادآور می‌شویم این سینما یکی از آثاری است که در طرح پروجکشن در بخش سینما.kpf.ir/فیلم بخش اکران اکران شد و هم اکنون به مناسبت روز دانشجو در دسترس عموم قرار گرفت. ، روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 22 آبان 1401 ویژه کودکان و نوجوانان.

دیدگاهتان را بنویسید