اکران فیلم «بانوی بهشت» / لشکر شیعیان انگلیسی آغاز شد

ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791819

فیلم «بانوی بهشت» در آمریکا آغاز شده است که از همین زمزمه در ساخت و پخش آنونس سال گذشته خود زمینه های زیادی را برای تفرقه بین شیعه و سنی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیلم سینمایی «بانوی بهشت» به کارگردانی الی کینگ و تهیه کنندگی حسین عشمیری چند روزی است که کلید خورده است.

تریلر این فیلم در تاریخ 23 دسامبر 2020 در یوتیوب منتشر شد و قرار بود “بانوی بهشت” در 30 دسامبر همان سال اکران شود که به دلیل تاج اکران آن به تاخیر افتاد و در نهایت این فیلم اکران شد. در 10 دسامبر 2021. در آمریکا شروع شد.

موضوع فیلم جنایات گروه های تکفیری داعش در عراق و سوریه است. او در طول این تاریخ معاصر به وقایع تاریخی مهمی چون غدیر خمیده و آتش زدن درب خانه حضرت زهرا(س) و شهادت آن حضرت می پردازد. فیلمی در مورد بانویی در بهشت بانوی بهشت این یک فیلم درام اکشن-تاریخی انگلیسی-آمریکایی است.

حسین عشمیری کارگردان سینما گفت: «بانو بهشت» روایتگر زندگی کودک عراقی است که مادرش را پس از حمله نیروهای داعش از دست داده است. این کودک پس از از دست دادن مادرش به خانه جدیدی می رود و مادربزرگ خوبش داستان زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها را برای او تعریف می کند. این کودک پس از 1400 سال بر اساس زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها قدرت و اهمیت صبر را می آموزد..»

تقسیم نویسنده و سرمایه گذاران مستقر در لندن

cebb4da3 b8dc 4022 bfda 26d331dd654f خبر خاکستری

این فیلم به کارگردانی شیخ یاسر الحبیب و تهیه کنندگی «هیئت الله اکبر» ساخته شده و نام وی به عنوان نویسنده فیلم ذکر شده است.

یاسر یحیی عبدالله الحبیب متولد 1977 اهل کویت و رئیس سازمانی به نام خدام المهدی است. وی در سال 2001 هیئت هدمه المهدی را در کویت راه اندازی کرد، اما در سال 2004 به دلیل مشکلاتی که بین او و دولت کویت وجود داشت دستگیر شد. و آمریکا بلند شد. با مشورت انگلیسی ها و اسکان او در لندن و حمایت مالی صادق شیرازی، دامنه فعالیت یاسر الحبیب به شدت گسترش یافت.

به گزارش دیلی میل، او یک کلیسای متروکه در روستای ثروتمند فولمر در نزدیکی باکینگهامشایر جنوبی را به مبلغ 22 میلیون خرید و آن را به مرکزی برای فعالیت های خود از جمله شبکه تلویزیونی خودش (فدک تی وی) تبدیل کرد.

2836c11a 072f 4550 9c01 14016718fb02 خبر خاکستری

وی در ماه رمضان سال 1389 همزمان با سالگرد وفات عایشه همسر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) به انتقاد صریح از عایشه پرداخت و سپس با انتشار کتابی که مدعی اثبات آن بود، نقد خود را بازنشر کرد. همه منابع اهل سنت . به نظر می رسد اکران این انتقادات و توهین ها به عایشه در «بانوی بهشت» به اوج خود رسیده است و همین امر اعتراضات زیادی را نسبت به انتشار این فیلم به ویژه از سوی شیعیان در پی داشته است.

707213bb f00c 4b1c 9e2a 2fce28316c73 خبر خاکستری

وی که سابقه طولانی توهین به مقدسات اهل سنت و حتی علما و مراجع تقلید شیعه را دارد، هدف از پخش این فیلم از شبکه تلویزیونی خود را اینگونه بیان کرد: شرح زندگانی حضرت زهرا (سلام الله علیها) به ویژه در دوران بعد از آن. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بحث خواهد شد. مردم جهان برای اولین بار در این فیلم خواهند دید که چگونه خلیفه اول و یارانش به خانه این امام حمله کردند و مقدسات او را تجاوز کردند. «این فیلم شخصیت اسطوره‌ای خلفا (شیوخ) را از بین می‌برد. این فیلم تفاوت اسلام واقعی و اسلام انحرافی (یعنی اسلام سقیفه) را نشان خواهد داد.

حواشی و واکنش ها به بانوی بهشت

در تریلر این فیلم چهره پیامبر بدون هاله نور یا پنهان به نمایش درآمده اما چهره حضرت زهرا سلام الله علیها در آن دیده نمی شود. حتی چهره حضرت علی (ع) به صورت نامحسوس نشان داده می شود و چهره برخی از اصحاب و چهره خلفا و همچنین عایشه همسر پیامبر در چهره افرادی که چهره آنها دیده می شود. پر از شر هستند.

خبر خاکستری

پس از اعلام فراخوان یاسر الحبیب برای جذب کمک های مالی برای ساخت این فیلم، مراجع عظام تقلید از ارائه هرگونه مساعدت به این فرد برای ساخت این فیلم ممنوع شرعی می باشند و تاکید می کنند که همه کسانی در تولید و انتشار این فیلم مقصر هستند. دوستت دارم.

علی شمهانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز با انتشار دو توییت فارسی و عربی به این فیلم پاسخ داد و نام این فیلم را در راستای مأموریت داعش و دیگر گروه های تکفیر تحت رهبری و حمایت کشورهای غربی از جمله آمریکا دانست. و انگلیس و نقش برجسته صهیونیست ها انجام شده است. شمانی در این توئیت با تاکید بر هشتگ شیعیان انگلیسی نوشت: رمز ترویج اسلام ناب محمدی در وحدت و تقریب مذاهب است. سیاست های غربی، یهودی و عربی در قالب استراتژی جدایی دنبال می شود، روزی با تأسیس داعش و ریختن خون ملت های مسلمان و روزی با تأسیس بانوی بهشتی..»

48d2414a 652e 46ec ad96 581cfa1285e2 خبر خاکستری

اگرچه این فیلم بر اساس اسناد تاریخی اشاره مستقیمی به مظلومیت حضرت فاطمه (س) پس از رحلت پیامبر (ص) دارد و قصد دارد به بیننده القا کند که امروز داعش حاصل انحرافات خلفای اهل سنت است. پس از رحلت پیامبر(ص) به طرز ماهرانه ای این واقعیت را سانسور کرد که داعش دست نشانده مستقیم آمریکایی هاست که با حمایت مستقیم آنها خون شیعیان و سنی ها را در عراق و سوریه به ناحق ریختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید