اکنون بهترین زمان برای احضار نیروهای زندگی مسالمت آمیز است + عکس


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811208

واکنش سلبریتی های جهان به جنگ روسیه و اوکراین؛

وقتی یک درگیری نظامی بزرگ رخ می دهد، مردم نمی خواهند به رهبران اصلی سیاسی اعتماد کنند. آنها می خواهند از افراد مشهور در مورد این درگیری بشنوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از « تیتریک » ; وقتی یک درگیری نظامی بزرگ با یک اپیدمی جهانی پیش می‌آید، مردم نمی‌خواهند به رهبران سیاسی اصلی اعتماد کنند یا حقیقت را از موسسات رسانه‌ای فاخر بیاموزند. آنها می خواهند از مردم در میان مردم، مانند افراد مشهور مشهور، در مورد این درگیری نظامی بشنوند.

در 24 ساعت گذشته، سلبریتی ها با تمام وجود آمده اند تا درباره حمله روسیه به اوکراین صحبت کنند. اگرچه برخی احساس می کردند که واکنش به نسخه پر ستاره Imagine 2020 آنها را از تحقیق در مورد رسانه های اجتماعی منصرف می کند، اما اشتباه می کردند.

اندی کوهن، مجری تلویزیون و رادیو و تهیه کننده تلویزیون آمریکایی، رهبری این کیفرخواست را بر عهده داشت. او کار خود را رها کرد و حمله را آغاز کرد.

کوهن در یک نمایش واقعی از اصول هم افزایی، داستانی رسواکننده در استوری اینستاگرام خود به شکل وردل منتشر کرد که به معنای «بمباران میلیون ها غیرنظامی بی گناه توسط یک دیکتاتور تشنه قدرت بود».

d8999f93 b55c 4b70 90ef 627c5b9322c3 خبر خاکستری

یکی از کاربران توییتر ماجرای اندرو را به اشتراک گذاشت و نوشت: اگر پوتین داستان اندی کوهن را ببیند، جنگ تمام شده است.

افراد مشهوری مانند جان سینا کشتی گیر حرفه ای آمریکایی و پائولینا پریشکوا، سوپر مدل و بازیگر آمریکایی نیز نظرات خود را در مورد حمله روسیه به اوکراین بیان کردند.

جان سینا با دعوت از هر دو طرف به صلح نوشت: «اگر می توانستم به نحوی قدرت یک زندگی واقعاً صلح آمیز را جمع آوری کنم، فکر می کنم اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است.

پریشکوا نوشت: “من احساسات بسیار متناقضی دارم… خوشحالم که در دوست داشتنی ترین عروسی در کنار دوستان و خانواده ام هستم.” دلم برای پسرهایم که دیشب رفتند تنگ شده است. و من نگران جهان امروز هستم.

711f3744 5535 4276 adf7 ebc0cfd32047 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید