اگر سایر کشورها اراده داشته باشند، ما مصمم هستیم به یک توافق خوب، قوی و پایدار برسیم


ساعت: 22:34
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878561

وزیر امور خارجه درباره دیدار امروز خود با بورل در صفحه توئیتر خود نوشت: اگر کشورهای دیگر اراده داشته باشند، ایران مصمم است به یک توافق خوب، قوی و پایدار دست یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که میزبان جوزپ بورل، نماینده عالی سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا در تهران بود، امروز (شنبه، 4 تیرماه) در توئیتی نوشت: «با آقای جوزپ بورل امروز در تهران. ما در مورد تعدادی از مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی از جمله وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم ها گفت وگوی مفیدی داشتیم.

وی افزود: اگر سایر کشورها اراده لازم را داشته باشند، ایران مصمم است به یک توافق خوب، قوی و پایدار دست یابد.

به گزارش فارس، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا صبح امروز در اولین سفر خود به همراه دولت سیزدهم به تهران از وزارت امور خارجه بازدید کرد و حدود چهار ساعت با امیر عبداللهیان گفت وگو کرد.

وی گفت: امیدواریم در روزهای آینده مذاکرات را از سر بگیریم.

بورل همچنین از از سرگیری مذاکرات در آینده نزدیک ابراز خرسندی کرد و گفت: تهران و واشنگتن در این زمینه تصمیم گیری کرده اند.

این مقام ارشد اتحادیه اروپا امشب با علی شمانی نیز دیدار کرد و شمانی بر ضرورت یک توافق خوب، قوی و معتبر تاکید کرد و گفت: اقدامات جبرانی ایران در بخش هسته‌ای تا زمانی که رویه‌های غیرقانونی در غرب تغییر کند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید