اگر شورای شهر یاسود کارنامه ای برای ارائه به مردم دارد! / آیا مجلس شهر یاسود غیرفعال است؟


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877336

انتظار شهروندان این است که اگر شورای ششم پروتکلی دارد آن را به مردم ارائه و اعلام کنند که آیا در این مدت به وعده های انتخاباتی خود عمل کرده اند یا خیر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، یک سال از انتخابات شورای شهر می گذرد و پس از حواشی فراوان اعضای جدید شورای شهر یاسوز تعیین می شوند و پس از آن چند ماه به رسمیت شناخته شدن این شورا به تعویق افتاد تا حواشی آن از نو آغاز شود.

مردم به منتخبان شورای ششم شهر یاسوج که ناامید و خسته از تناقضات و حاشیه های دوره قبل بودند و از این شورا انتظار پویایی و تلاش بیشتر برای حل مشکلات شهری داشتند، رای مثبت دادند.

بسیاری از مردم بر این باورند که شورای ششم شهر یاسوج به وعده خود عمل نکرده است و عملکرد آنها از ابتدا نشان از ضعف آنهاست.

انتظار شهروندان این است که بدانند روند نظارت بر اجرای پروژه های مربوط به ایجاد و توسعه معابر در نقاط مختلف شهر یاسوج، خیابان ها، میادین و توسعه فضاهای سبز از جمله پارک های محله ای چقدر است و آیا تاکنون اقدامی صورت گرفته است. .
یکی دیگر از مشکلات پیش روی شهر یاسود افزایش ترافیک شهری و گره های جاده ای است که در برخی نقاط مهم شهر وجود دارد. به همین دلیل نمایندگان مجلس شهر یاسوژ باید پاسخ دهند که برای رفع بحران ترافیک شهری در شهر یاسوژ چه اقدامات مثبتی انجام شده است.

موضوعات دیگری همچون توسعه زیرساخت های گردشگری شهر یاسوج از خواسته های شهروندان است که در سال های اخیر کمتر به آن توجه شده و خبری از پروژه های بزرگ در پایتخت طبیعت نیست.

اینها تنها بخشی از مواردی است که شهروندان انتظار دارند اعضای شورای شهر به آن رسیدگی کنند. از سوی دیگر انتظار دارند اگر شورای ششم پروتکلی دارد به مردم ارائه کنند و اعلام کنند که آیا در این مدت نسبت به وعده های انتخاباتی خود اقدامی انجام داده اند یا خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید