کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر یاسود در رویای تاج.


ساعت: 17:45
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836178

به نظر می رسد کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یاسود همچنان در خواب زمستانی به سر می برد و رکود بر برنامه های فرهنگی یاسود سایه افکنده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، شناسایی و بررسی نقاط ضعف و قوت فرهنگی و اجتماعی حوزه انتخابیه برای رفع خلأها، نیازها و نارسایی ها و ارائه طرح ها و پیشنهادات اصلاحی، هماهنگی بین ادارات و سازمان های متولی فرهنگ در همه حوزه ها. مسائل مذهبی، هنری، ورزشی و اجتماعی اعم از دولتی و غیردولتی، نظارت بر حسن اجرای مصوبات فرهنگی و عمومی از وظایف کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در قبال شورای شهر است.

با نگاهی به عملکرد شورای شهر یاسوج و با عنایت به وظایف و مأموریت های کمیسیون مذکور و مشاهدات و اخبار رسانه ای در محل می توان نتیجه گرفت که کمیته فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یاسوج در وضعیت کاملی قرار دارد. رکود اقتصادی

با توجه به بهبود بیماری عروق کرونر، انتظار می رفت شورای شهر و شهرداری یاسوژ برنامه های فرهنگی ورزشی را در دستور کار خود قرار دهند و پس از گذشت بیش از 2 سال با اجرای برنامه های تفریحی به افزایش نشاط در جامعه کمک کنند.

در حالی که مناسبت های مختلف یکی پس از دیگری می آیند و می روند، اما خبری از برنامه های فرهنگی و مذهبی شهر یاسوج از سوی شورای شهر و شهرداری نیست و مشخص نیست چقدر طول می کشد تا این دو نهاد بیدار شوند. . .

گسترش زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی نیاز کنونی محلات این شهر توریستی است که گسترش این زیرساخت ها موجب ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی در حوزه شهروندی می شود.

تامین نشاط و نشاط شهروندان با محوریت توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و پارک های شهری باید در اولویت سیاست های راهبردی قرار گیرد چرا که شهر یاسوژ از کمبود زیرساخت های فرهنگی رنج می برد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یاسوژ از کمبود زیرساخت های فرهنگی رنج می برد. شورای شهر باید این را وام بگیرد. چاره ای بیندیشید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید