مشکلات شهر پیام یاسود گریه شهروندان / جاری شدن آب به منازل مسکونی + فیلم

ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786081

نبود صورتحساب مناسب در پیام محبرات شهرستان یاسود مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است که در اولین بارندگی ها آبگرفتگی معابر مشکلات زیادی را در تردد ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر و کوچه های اصلی و فرعی شهرها یکی از معیارهای تاثیرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان است.

رضایتمندی شهروندان از نوسازی و ساماندهی زیرسازی و آسفالت خیابان ها یکی از نیازهای اجتناب ناپذیر و اساسی شهر تلقی می شود تا کارکنان در جهت احقاق حقوق شهروندی و رفع خواسته های اساسی شهروندان گام بردارند.

بهبود و ارتقای کیفیت آسفالت برخی از معابر و خیابان های شهر به دلیل فرسودگی آسفالت، زیرسازی غیراصولی، تردد روزانه هزاران وسیله نقلیه شخصی و عمومی و غیره. نیازمند توجه جدی برای رسیدن به استانداردهای مطلوب در این زمینه است.

در همین راستا شهروندان پیام مخابرات واقع در دهستان هفتم کشاورز با گلایه از مشکلات این خیابان به صبح زاگرس گفتند: خیابانی که ما در آن زندگی می کنیم فاقد سنگفرش، زیرسازی و آسفالت است. جداول همچنان ادامه دارد و با پر شدن جداول منازل مسکونی هدف قرار می گیرد و با وجود این مشکلات هنوز شهرداری اقدامی در این زمینه نکرده است.

این شهروندان در ادامه اظهار داشتند: ما خود را بخشی از مناطق شهری می دانیم اما هیچ اقدامی صورت نگرفته و به این وضعیت و بی تفاوتی شهرداری رسیده ایم.

شهروندان ساکن پیام محبرات از مشکلات کمبود آسفالت در منطقه خود گفتند و ادامه دادند: نبود آسفالت در خیابان ها باعث ایجاد مشکل در تردد و همچنین ایجاد هزینه برای شهروندان می شود.

در زیر کلیپی از جریان آب جاری به منازل مسکونی مشاهده می شود:

دیدگاهتان را بنویسید