اگر VAR بود، استقلال 6 امتیاز پیش بود

اگر VAR بود، استقلال 6 امتیاز پیش بود

عباس سرخاب درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آخان در هفته نهم لیگ برتر گفت: ذوب آچان با مهدی تارتار تیمی است که خیلی سخت می بازد و بیشتر به دنبال تساوی در بازی با تیم های رقیب است اما استقلال در لیگ برتر فوتبال خوبی ارائه کرد. بازی مقابل ذوب آهن را به نمایش گذاشت و حریف خود را برتری داد.

وی افزود: 3 امتیاز این بازی برای آبی پوشان بسیار مهم بود و این تیم موفق شد به بالای جدول صعود کند و مدعی باقی بماند. تیم ساپینتو بهتر از ابتدای فصل بازی می کند و صبورانه به فکر باز کردن دروازه حریف است.

سرخاب همچنین خاطرنشان کرد: البته تیم ساپینتو هنوز در خط حمله به هماهنگی کامل نرسیده است و باید تا هفته نهم این مشکل برطرف می شد. این تیم مهاجم و بال کم ندارد و ساپینتو باید بهترین ترکیب را در خط حمله استقلال پیدا می کرد. اگر این مسئله استقلال حل شود، این تیم مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

مهاجم سابق آبی ها در پایان به مشکلات داوری در بازی های استقلال اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دو هفته اخیر داوری مقابل استقلال بوده و آبی ها بیش از هر تیم دیگری ضرر کرده اند. اگر اشتباهات داوری یا VAR نبود، استقلال با 6 امتیاز پیش بود. ای کاش فدراسیون زودتر سیستم داوری VAR را معرفی می کرد تا حق به مشروع داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید