ایالات متحده به دنبال ایجاد یک نیروی بازدارنده علیه ایران است

ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804427

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا و متحدانش برای ایجاد بازدارندگی علیه ایران تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در سی و نهمین سالگرد شهادت سردار حسن حفاری و روز اطلاعات و عملیات گفت: در دفاع مقدس پس از مدت کوتاهی رزمندگان ما با اتکال به خدا توانستند دشمن را شکست دهند و این وعده خداست که فرمود اگر به دستوراتی که دادم عمل کنید. شما خواهد شد یاری من انجامش میدم.

وی افزود: تا چند روز دیگر وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می شویم و این در است. تحقق فعلی او کشف می کند که بدی های جهان 24 باخمن 1357 با سازماندهی آمریکا طوری به ما حمله کردند که در هشت سال دفاع مقدس 87 کشور در جبهه ما بودند و فقط دو کشور سوریه و کره شمالی جزو آنها نبودند. در حقیقت هر کشوری که بتوانید تصور کنید در عوض ما آنجا بودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با مقایسه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران و آمریکا گفت: بودجه نظامی آمریکا 80 میلیارد دلار و حتی … به لحاظ علم و فناوری نیز در کلاس بالاتری قرار دارند، اما وقتی نوبت به نتایج می رسد، برعکس است. امروز از نظر اقتصادی چون توجهی به احکام الهی نداشتیم و بر اساس دستورات دشمن شاهد وضعیت اقتصادی کنونی جامعه بودیم.

سردار فدوی وی تاکید کرد: اگرچه جشن گرفتن ایام جنگ مهم است اما درس هایی که باید از اتفاقات رخ داده بیاموزیم مهمتر است. وقتی احکام قرآن رعایت شود، یمنی ها در جبهه متحد می شوند خیانت و باثال از جانب چنین نقاط ضعف جنوب خلیج فارس را اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و حتی آفریقایی‌ها غلبه کرده‌اند و این نشان می‌دهد که اگر به وعده‌های خداوند ایمان داشته باشیم، بهترین نتیجه خواهد بود.

او گفت: سال آینده نهم فوریه مصادف است در سالروز شهادت حسن باقری، سپاه به عنوان روز اطلاع رسانی عملیات ثبت می شود.

دریاسالار فدوی این را آخرین وزیر دفاع دولت اوباما در این پایگاه گفت الظفره امارات نیز در مقابل پهپاد گلوبال ایستاد شاهیناو گفت: «ما و متحدانمان در منطقه خلیج فارس و فراتر از آن می خواهیم ایجاد کنیم. تو می توانی ما باید یک عامل بازدارنده در برابر ایران باشیم. این نشان دهنده قدرتی است که جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته است. نیرویی که دشمنان را به دنبال ایجاد نیروی بازدارنده علیه ایران واداشت.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: آنچه مربوط به انقلاب و روزهای قبل از جنگ و دوران دفاع مقدس است به نسل کنونی منتقل شده است. حرم نشانه سابق.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید