ایجاد نیروی بازدارنده در کشور حاصل تلاش پیشکسوتان است

ساعت: 20:49
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792486

کریمی گفت: انتقال انگیزه، خلاقیت، ابتکار و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان جهاد و مقاومت و اعضای سپاه به نسل جوان می تواند در انجام بهتر ماموریت های سپاه موثر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه استان مرکزی امشب در مراسم اغتشاش خانواده های جانبازان و اعضای سپاه گفت:

وی افزود: پیشکسوتان سپاه با تلاش و مجاهدت شبانه روزی و دفاع از ارزش های اسلامی در شرایط مختلف برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و از این رو مقام معظم رهبری از تعابیر ارزنده ای برای بازنشستگان استفاده می کنند. “و پرستیژ.

سردار کریمی گفت: ایثار و مجاهدت های پیشکسوتان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی را به یک عامل بازدارنده تبدیل کرده است و نقش موثر این عزیزان توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی با اشاره به مجاهدت های جانبازان در عرصه های مختلف گفت: پیشکسوتان سپاه و سایر نیروهای مسلح به دلیل رشادت ها، مجاهدت ها و حماسه آفرینی هایی که در طول خدمت انجام داده اند، عنوان وابستگان را دریافت می کنند و وابستگان سپاه ذخایر ارزشمندی هستند. «و سرمایه های معنوی سپاه هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی استفاده و بهره مندی از تجارب ارزشمند بستگان و پیگیری امور مادی و معنوی آنان را از اولویت های کاری سپاه خواند و افزود: ایثار در جامعه و اعضای سپاه نقش اساسی در این امر دارند. در تحقق این امر بازی کنید.

وی تاکید کرد: انتقال انگیزه، خلاقیت، ابتکار و تجربیات ارزشمند پیشکسوتان جهاد و مقاومت و اعضای سپاه به نسل جوان می تواند در انجام بهتر ماموریت های سپاه و در نتیجه نزدیکان به تربیت نسل جوان انقلابی موثر باشد. و جامعه موثر هستند.

سردار کریمی ادامه داد: انتقال تجربیات و حماسه آفرینی های پیشکسوتان و وابستگان سپاه باید در قالب های مختلف فرهنگی و هنری در اختیار نسل جوان قرار گیرد تا آیندگان به خوبی از رشادت ها و فداکاری این عزیزان آگاه باشند.

وی تکریم و سرکشی از خانواده های معزز جانبازان و وابستگان سپاه را از اولویت ها و مسئولیت های مهم سپاه عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مادی و معنوی این عزیزان و رفع مشکلات آنان به کار گیریم. امنیت روحی و روانی آنها نیز باید تامین شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار صمیمی با خانواده های اسماعیل رفیعی و عینولا محمدی از اعضای سپاه به مرور خاطرات، دغدغه های آنان در زمینه مسائل فرهنگی و دفاع مقدس و ضرورت انتقال تجربیات به نسل جوان پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید