ایالات متحده حداکثر فشار / تصمیم برای شکستن دور باطل را حفظ کرد

ساعت: 20:13
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782109

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز گفت: ایران از برجام فاصله می گیرد; اما ایالات متحده نه تنها فشار را ادامه داد، بلکه تحریم های بیشتری را نیز اعمال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین، روز شنبه به موضع ضد ایرانی لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال آمریکایی واکنش نشان داد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در توییتی نوشت: بیایید واقع بین باشیم. بله، ایران روز به روز از برجام دورتر می شود. اما ایالات متحده نه تنها فشار حداکثری را حفظ کرد، بلکه تحریم های بیشتری را نیز اعمال کرد.

میخائیل اولیانوف گفت: تنها یک راه برای شکستن این دور باطل وجود دارد و آن مذاکرات در وین است که باید تضمین کند که ایالات متحده و ایران به پایبندی کامل به توافق برمی گردند.

در همین حال، یکی از خبرنگاران وال استریت ژورنال هیچ اشاره ای به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت توسط کشورش و ادامه انفعال اروپا در قبال تعهد تهران به از سرگیری مذاکرات برجام از جمله نیاز به تضمین های آمریکا مبنی بر عدم خروج دولت بعدی نکرد. انتقاد از توافق، لغو تمامی تحریم های غیرقانونی و جبران خسارات ناشی از تحریم ها به ایران!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید