ایجاد اشتغال برای 38 هزار نفر در پروژه های بنیاد برکت در خراسان جنوبی


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911661

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اعلام کرد:

موسوی گفت: طرح های بنیاد برکت در خراسان جنوبی برای بیش از 38 هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، سید مجتبی موسوی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای اجرای این طرح های اشتغالزایی یک میلیارد و 682 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه افزود: این طرح ها به سه صورت بنگاه محور، جامعه محور، تسهیلات محور و مشارکت مدنی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون 574 پروژه عمرانی و زیربنایی به ارزش 80 میلیارد تومان به اتمام رسیده است، گفت: ساخت 72 مدرسه، 22 مسجد، 318 واحد مسکونی برای افراد محروم، تکمیل بیمارستان حوزه علمیه، آبرسانی حسینیه خانی آلن و احداث سالن ورزشی از اقدامات بنیاد برکت در استان است.

موسوی همچنین با بیان برنامه های در حال اجرا این نهاد گفت: تثبیت اشتغال ایجاد شده از طریق ایجاد و تکمیل زنجیره تولید طرح های اشتغال زایی، حمایت از توسعه و تقویت بازاریابی و فروش محصولات طرح های اجرا شده برای ایجاد اشتغال. و اجرای 127 پروژه عمرانی و زیربنایی از جمله اقدامات است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خراسان جنوبی همچنین پروژه های عمرانی در دست اجرا را تا پایان سال 1402، اجرای 3050 طرح اقتصادی جامعه محور و تدوین سند توسعه شهرستان نهبندان و اجرای طرح توسعه و توسعه آن از جمله برنامه های آتی بنیاد برکت در استان شمارش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید