ایجاد 300 تشکل تخصصی برای احیای بهتر در مازندران


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895854

دبیر ستاد کل استان مازندران اعلام کرد:

مهرداد محمدی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 300 تشکل تخصصی احیا در مازندران ایجاد شده و یا در مرحله ثبت نام هستند، گفت: باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا روحیه بی تفاوتی در بین مردم از بین برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مهرداد محمدی صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی شهرستان جوبیبار که با حضور حجت الاسلام ناد علیزاده امام جمعه جبیبار برگزار شد، ضمن ارزیابی عملکرد این معتمد به عنوان دبیر ستاد فرماندهی شهرستان جبیبار، از اقدامات این معتمد به عنوان دبیر ستاد فرماندهی شهرستان جبیبار خبر داد. وی بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر جویبار یکی از بهترین ستادها در بین شهرستان های استان است که نشان از تلاش جدی مسئولان به ویژه رئیس و دبیر ستاد در شهرستان دارد. .

محمدی طیف وسیع شایستگی ها را در جامعه برشمرد و افزود: وظیفه ستاد تلاش در جهت ترویج و برجسته سازی فضایل و شایستگی ها و کاهش هر چه بیشتر رذایل در جامعه است.

دبیر امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به لزوم ایجاد جبهه و ساختار تشکیلاتی واحد برای پیشرفت هر چه بهتر، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه داشته باشیم باید تشکل های تخصصی در حوزه های مختلف ایجاد کنیم. از رویکرد امر به معروف و نهی از منکر.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون حدود 300 تشکل تخصصی احیاء در مازندران ایجاد شده و یا در مرحله ثبت نام هستند، افزود: باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا روحیه بی تفاوتی در بین مردم از بین برود و بهترین سیستم به این امر کمک کند. نظام امر به معروف و نهی از منکر.

محمدی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیز مانند سایر فرایض الهی مستلزم فراگیری است، تصریح کرد: ستاد با برگزاری دوره های مختلف آموزشی رایگان نسبت به آموزش علاقه مندان اقدام کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه مسئولان کشور در سال های اخیر توجه جدی به موضوع عفاف و حجاب نداشته اند، موضوع عفاف و حجاب را یکی از مبرم ترین موضوعاتی دانست که در این زمینه وجود دارد. امروز نظام اسلامی است، زیرا دشمن تمام نیروهای خود را در این بخش متمرکز کرده است تا بتواند از طریق آن به انقلاب اسلامی آسیب برساند.

محمدی با تشریح طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: مهمترین کاری که این ستاد انجام می دهد این است که دستگاه های متولی تلاش کنند تا این موضوع را به خوبی برای مردم و شما تبیین کنند. روشنگری می کنند.

وی افزود: بر اساس این طرح، در گام نخست، دستگاه های اجرایی موظف به اجرای قوانین و شاخص های اعلام شده از سوی ستاد در حوزه عفاف و حجاب خواهند بود و سپس اماکن عمومی نیز مشمول این تکالیف قانونی خواهند شد. .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به فلسفه قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: باید از فرصت ایام اربعین نهایت استفاده را کرد و از اهداف آن بهره برد. قیام حضرت سیدالشهداء (ع) باید با خطبه ها و نخبگان برای عموم مردم شناخته شود و مخصوصاً برای جوانان تبیین شود.

در ابتدای این جلسه علی متولی گزارشی از فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان جویبار ارائه کرد.

به گزارش بلاغ ، با صدور حکمی از سوی آیت الله محمدی لائینی نماینده فقیه و رئیس ستاد کل مازندران، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار در سمت خود باقی ماند. برای دو سال دیگر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید