ایرانیان پرچم را نمی سوزانند و قرآن/حجاب عزت زن را بالا می برد


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900575

این تیرانداز قهرمان جهان با بیان اینکه مطمئنم آتش زدن قرآن و پرچم ایران توسط مردم کشورم انجام نشده است، گفت: مردم ایران بسیار بصیرتر و آگاهتر از میل به آتش زدن پرچم و آتش زدن پرچم هستند. قرآن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رقیه شجاعی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در استان زنجان گفت: اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی و دولتی و آتش زدن پرچم و قرآن را به شدت محکوم می کنم و به شدت از دین و حجاب حمایت می کنم.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام حریم خاصی را برای زن تعریف کرده است، در حالی که این حریم در ادیان دیگر دیده نمی شود، اظهار داشت: حجاب و حریمی که دین تعریف می کند، حرمت زن را حفظ می کند و مانع کالایی شدن زن می شود، مانع از مرد می شود. و به زنان عزت می بخشد.

تیرانداز قهرمان جهان با بیان اینکه برای پرچم و دین احترام خاصی قائل هستم و همیشه برای حفظ دین خود و پرچم کشور تلاش کرده ام گفت:

وی با بیان اینکه مطمئن هستم آتش زدن قرآن و پرچم ایران توسط مردم کشورم انجام نشده است، تاکید کرد: مردم ایران بسیار زیرکتر و آگاهتر از این هستند که بخواهند پرچم و قرآن را به آتش بکشند.

شجاعی خاطرنشان کرد: پرچم نماد کشور است و هیچ ایرانی نماد خود را نمی سوزاند زیرا آتش زدن پرچم یعنی خودسوزی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید