ایران مسیر توریست درمانی بسیاری از کشورها است

فرمانده کل ارتش:

فرمانده کل سپاه در جشنواره پژوهشی باقرالعلوم گفت: امروزه تمام بیماری ها در داخل کشور درمان می شود و از بسیاری از کشورهای دیگر برای درمان به ایران می آیند.

به گزارش خبرگزاری موج


سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جشنواره پژوهشی باقرالعلوم که صبح امروز در مرکز همایش های صدرا برگزار شد، گفت: برای داشتن زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه باید پیشرفت کرد. ما باید مدرن و پیشرفته باشیم تا الگویی برای ملت ها در عرصه های مختلف علم و فناوری، فرهنگ و فناوری باشیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تاریخ پرافتخار ایران گفت: دانش پزشکی در ایران ریشه عمیقی دارد و ابن سینا زیبنده و پیشرو این علم در جهان است که کتاب هایش در دانشگاه های پیشرفته دنیا تدریس می شود. سال ها.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شاهد پیشرفت چشمگیر پزشکی در کشور هستیم افزود: زمانی به پزشکان پاکستانی و هندی زیادی نیاز داشتیم و برای مداوای بیماران به خارج از کشور رفتند اما با همه جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغ هایی که به آنها اعلام می شود. مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان پیشرفت پزشکی ما بی نظیر است و همه معادلات وارونه شده است.

فرمانده کل سپاه گفت: امروزه تمام بیماری ها در داخل کشور درمان می شود و از بسیاری از کشورهای دیگر برای درمان به ایران می آیند.

وی به تلاش های پزشکان و پرستاران در دوران انقلاب اسلامی گفتند: حراست مقدس و گسترش کرونا دو عرصه برای نشان دادن فداکاری و تلاش پزشکان ماست. مبارزاتی که امروز در بیمارستان های غزه به نمایش گذاشته شد.

فرمانده کل سپاه گفت: پزشکان و پرستاران ما در خط مقدم مبارزه با کرونا حماسه آفریدند و فداکاری کردند. آنها در دل خطر زندگی می کردند. سرلشکر سلامی با اشاره به خدمات بیمارستان بقیه الله و بقیه الله سپاه گفت: این دانشگاه و بیمارستان واقعا در عرصه های مختلف خوش درخشیده است اما دنیای امروز دنیای سرعت است و باید با سرعت حرکت کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دانشگاه بقیه الله سپاه باید گل سرسبد پیشرفت های علمی و پژوهشی و بهترین مکان برای تربیت پزشک و پرستار در کشور باشد.

وی پزشکی را یک علم الهی می داند و می گوید: پزشک در خانه و قلب بیماران آرامش و نور امید ایجاد می کند که بسیار ارزشمند و نعمتی است که خداوند متعال به پزشکان و پرستاران عطا کرده است.


آیا این خبر مفید بود؟