ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای تکواندو در جهان است

زمان: 18:02
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778067

سرپرست تیم ترکیه در مسابقات بین المللی تکواندو که توسط ایران برگزار می شود ، گفت: با توجه به اعتقاد ما به تکواندو ایران ، تصمیم گرفتیم برخی از نمایندگان خود را به ایران بیاوریم تا از تجربیات تکواندوکاران ایرانی استفاده کنند – به “.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مورات کارابولات سرپرست تیم ترکیه در مصاحبه روابط عمومی با فدراسیون تکواندو درباره حضور نمایندگان ترکیه در مسابقات ایران.. همزمان با مسابقات تکواندو ایران ، این مسابقات در مونته نگرو در حال برگزاری است ، اما به دلیل اعتقاد ما به تکواندو ایران ، تصمیم گرفتیم برخی از نمایندگان خود را به ایران بیاوریم تا از تجربیات تکواندوکاران ایرانی بهره مند شوند.

وی در خصوص عملکرد نمایندگان کشور در تورنمنت های ایران گفت: از عملکرد بازیکنان خود راضی هستیم. سطح مسابقات ایران به طور کلی رضایت بخش بود و ما سعی کردیم عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشیم و از فرصت شرکت در مسابقات استفاده کنیم.

سرپرست تیم ترکیه در خصوص عدم حضور بازیکنان مطرح ترکیه در ایران گفت: فدراسیون ترکیه بر اساس سیاست خود تصمیم می گیرد در تورنمنت های مختلف حضور و انتخاب ورزشکاران داشته باشد. ترکیه به دنبال ایجاد شرایطی برای پیشرفت سایر تکواندوکاران است و بر این اساس ، بازیکنان جوان خود را به مسابقات مختلف می فرستد تا آنها نیز بتوانند به سطح تکواندوکاران شناخته شده برسند.

کارابولات با تاکید بر نزدیکی فرهنگی مردم ایران و ترکیه گفت: ما مردم ایران را به عنوان برادر و خواهر خود می شناسیم و هرگز از مردم ایران دور نبوده ایم. دوستی ما با تکواندو ایران از گذشته است و از زمان هادی در این مسابقات رقیب بوده و تا به امروز ادامه دارد. هر زمان که ما تورنمنتی را در ترکیه برگزار می کنیم ، می خواهیم ورزشکاران ایرانی در مسابقات ما شرکت کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید