پایگاه هوایی کرمان یکی از قدرتمندترین پایگاه های خاورمیانه است

ساعت: 17:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791305

فرمانده قرارگاه ارتش منطقه جنوب شرق پیشنهاد کرد؛

امیر گلمالیان با اشاره به اینکه خدمات و اقدامات بسیار گسترده فرمانده پایگاه هوایی کرمان در همه عرصه ها احساس می شود، گفت: آمادگی پایگاه هوایی کرمان در برابر تهدیدات دشمن قابل مقایسه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امیر سرتیپ دوم امیر گلم علیان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه سوم هوایی کرمان کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه مورد استقبال سردار سرتیپ پاسدار یوسف علی گربانی قرار گرفت. از خدمات عباس اعتمادزاده فرمانده سابق پایگاه هوایی کرمان گفت: پایگاه کرمان یکی از قدرتمندترین پایگاه های خاورمیانه است.

وی همچنین حضور پررنگ پایگاه هوایی کرمان در سیلاب سیستان و بلوچستان را یکی از مهمترین خدمات اعتمادزاده عنوان کرد و گفت: خلأ وی در کرمان احساس می شود و با توجه به توانایی و تجربه در جاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: قرارگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان سهم عمده ای در کاهش تلفات در امدادرسانی به بحران داشته است.


امیر گلمالیان با تاکید بر اینکه خدمات و اقدامات بسیار گسترده فرمانده پایگاه هوایی کرمان در همه عرصه ها احساس می شود، اذعان داشت: آمادگی پایگاه هوایی کرمان در برابر تهدیدات دشمن قابل مقایسه نیست.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید