ایران یکی از قدرت های ورزشی آسیاست


ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855178

دیدار مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون جهانی شنا با رئیس کمیته ملی المپیک

مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون بین المللی شنا در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اقدامات مثبت شما در این مدت برای ورزش ایران غیرقابل انکار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حسین المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون جهانی شنا و حیدر فرمان مدیر بازی های آسیایی و رئیس انجمن بین المللی قراش ظهر امروز پس از بازدید از موزه ورزش (شنبه) با صالحی امیری دیدار کردند. 12 ژوئن) در کمیته ملی المپیک.

در این نشست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، حسین المسلم، حیدر فرمان، نصرلا سجادی مشاور ارشد رئیس جمهور، کیکاوس ساعدی دبیرکل، علی راگاتی مدیرکل وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند. قهرمانی، کمیته محسن میرشاور، سپیده گلیجانی مقدم، رئیس موزه ملی ورزشهای المپیک و پارالمپیک، محسن رضوانی عضو هیئت عامل و رئیس فدراسیون شنا، علی کریمی فیروزجایی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فدراسیون هیئت، محمد داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، عباس اورساج، رئیس فدراسیون کبدی، مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، وحید مرادی.

صالحی امیری با ابراز خرسندی از حضور حسین المسلم و حیدر فرمان در ایران گفت: به راستی برای شیخ احمد هر کجا که باشد آرزوی سلامتی در مجموعه ورزشی ایران داریم.

وی تاکید کرد: ما هیچ مطالبه ای نداریم جز اینکه دو درخواست از شما داریم. موردی که ما انتظار حمایت از آن را داریم. ورزش ایران با 52 فدراسیون مستحق توسعه بیشتر در آسیا است و انتظار دوم ما این است که با زیرساخت ها آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات آسیایی را داشته باشیم.

صالحی امیری افزود: با توجه به در پیش بودن دو رویداد مهم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه و بازی های آسیایی هانگژو، آمادگی کامل داریم و معتقدیم که جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان تاکید کرد: رسماً شیخ احمد و همکارانش را اعلام می کنم OCA آنها همیشه با ما همراهی و همکاری داشته اند و از شما دعوت می کنم در فرصت مناسب تری حداقل دو تا سه روز میزبان شما باشید تا بتوانیم واقعیت های ورزش ایران را به شما نشان دهیم.

در ادامه این نشست حسین المسلم، مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون بین المللی شنا گفت: خانواده المپیک و ساختار ورزش ایران را می شناسم و از سال 85 آن را می شناسم.

وی خطاب به صالحی امیری تاکید کرد: معتقدم ایران یکی از قدرت های ورزشی آسیاست و همیشه چالش دارد، اما با رهبری شما در کمیته ملی المپیک که هم در داخل و هم در خارج از زمین با آن کار می کنید. از جمله ایجاد موزه ملی ورزش که برای نسل های آینده بسیار مهم است زیرا به درک ارزش های ورزش توجه دارد.

حسین المسلم در خصوص عضویت ایران در مجامع بین المللی افزود: ایران عضوی فعال است و وظیفه ماست که در این مکان ها حمایت و کمک کنیم. به صراحت اذعان می کنم که در گذشته نسبت به الان عدم هماهنگی وجود داشت و خوشحالیم که دوستان در زمانی شروع کردند که این هماهنگی صفر بود. با حضور شما کانال ارتباطی ایجاد شد، ما نیز از این ارتباط خرسندیم و مطمئن هستیم که شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.

وی ادامه داد: همه اقوام که اینجا هستند تیم شما هستند و آنچه می خواهید باید عنوان و منطقی اجرا شود، به ویژه اینکه اقدامات مثبت شما در این مدت برای ورزش ایران غیرقابل انکار است.

حسین المسلم در پایان تاکید کرد: ایران در ورزش منطقه ای دارای پتانسیل استراتژیک است و شما در راس کمیته ملی المپیک رهبری بزرگی دارید و تعاملی که با دکتر صالحی امیری بین همه اعضا و فدراسیون ها ایجاد کرده اید ارزشمند است. از حمایت همه جانبه فدراسیون های خود برخوردارید و تداوم حضورتان در تداوم این موفقیت ها موثر است زیرا تعامل خوبی در مجموعه ورزشی کشور ایجاد کرده اید و اتفاقات بزرگی در این مدت رخ داده است که غیرقابل انکار است.


* بازدید مدیرکل شورای المپیک آسیایی و مدیر بازی های آسیایی از موزه ملی ورزش های المپیک و پارالمپیک

حسین المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون بین المللی شنا و حیدر فرمان مدیر بازی های آسیایی و رئیس انجمن بین المللی قراش با حضور ملی پوشان از موزه ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کردند. کمیته المپیک

در این بازدید صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رئیس جمهور، کیکاوس ساعدی دبیرکل، علی رگاتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر ورزش وزارت ورزش و جوانان قهرمانی، محسن رضوانی، عضو کمیته اجرایی و رئیس فدراسیون شنا، سید حسن میر، مشاور رئیس و رئیس کمیسیون، سپیده گلیانی مقدم، رئیس موزه ملی ورزش های المپیک و پارالمپیک، محمد داورزنی، اورساج رئیس فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون کبدی، مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی، وحید مرادی و جمعی از مدیران کمیته ملی المپیک حسین المسلم را همراهی کردند. مدیرکل شورای المپیک آسیایی و رئیس فدراسیون بین‌المللی شنا و حیدر فرمان مدیرعامل آسیا بازی ها و رئیس انجمن بین المللی کوراش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید