ایلان ماسک تیک آبی رونالدو را هم حذف کرد! / عکس

کریستیانو رونالدو با وجود داشتن بیشترین فالوور در میان ورزشکاران در توییتر، یکی از سلبریتی ها و ورزشکارانی است که پس از اعمال تغییرات ایلان ماسک، تیک آبی توییترش حذف شد.

پس از اینکه ایلان ماسک با صرف 44 میلیارد دلار مالکیت توییتر را به دست آورد، از برنامه های خود برای تغییر رویکرد این اپلیکیشن خبر داد. او همچنین در اقدامی بسیار بحث برانگیز بیش از 5000 کارمند خود را اخراج کرد.

بزرگترین تغییر ماسک یک سرویس مبتنی بر اشتراک به نام «تویتر آبی» بود که با پرداخت 8 دلار در ماه به کاربران اجازه می دهد یک علامت آبی به نام خود اضافه کنند. افرادی که این هزینه را پرداخت نکنند، احراز هویت حساب کاربری خود را از دست می دهند و مهم نیست که چه جایگاه اجتماعی یا شهرت دارید!

ایلان ماسک تیک آبی رونالدو را هم حذف کرد!  / عکس

این اتفاق برای برنده 5 توپ طلای دنیای فوتبال افتاد. رونالدو علیرغم داشتن 108 میلیون دنبال کننده در توییتر، او را به پرطرفدارترین ورزشکار تبدیل کرده است، اما تیک آبی که اعتبار حساب کاربری او را تایید می کند را از دست داده است و هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا فوق ستاره پرتغالی دوباره برای تیک آبی درخواست خواهد کرد یا خیر، وجود ندارد.

آیمریک لاپورت و ریاض محرز دو بازیکن منچسترسیتی از جمله افرادی هستند که از سیاست توییتر و ایلان ماسک انتقاد کردند و اعلام کردند با وجود داشتن بودجه لازم برای دریافت تیک آبی ثبت نام نمی کنند.

محرز نوشت: من قبلاً یک بار آن را گم کردم (چک آبی)، دیگر نمی ترسم که ندارم، برای این ایده های عجیب و غریب پول نمی دهم.

یکی از هواداران نیز به اینترنت رفت و به لاپورت گفت که این مبلغ را بپردازد زیرا او “ثروتمند” است، اما بازیکن ملی پوش اسپانیایی پاسخ داد: “مهم نیست و قبل از اینکه یک فرد دیوانه تصمیم بگیرد به دنبال چیزی می گردم که کاملاً خوب باشد.” برای تغییر همه چیز هزینه ای پرداخت نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید