رژیم صهیونیستی، ایلان ماسک را تهدید کرد

شلومو کاری، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی، تلاش می کند تا برنامه ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت اسپیس ایکس برای ارائه اینترنت ماهواره ای استارلینک به غزه را مسدود کند، زیرا هزاران فلسطینی از جمله زنان و کودکان در حملات هوایی در این منطقه کشته می شوند.


به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، شلومو کاری، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد در بحبوحه حملات وحشیانه اشغالگران، از تمامی ابزارهای خود برای ارائه اینترنت ماهواره ای استارلینک برای ساکنان نوار غزه استفاده کند. در منطقه این طرح در راستای مقابله با طرح ایلان ماسک ، مدیر عامل شرکت اسپیس ایکس آمریکایی است که در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که حماس از این (استارلینک) برای فعالیت های تروریستی استفاده خواهد کرد. ماسک پاسخ داد که “خاموش و ساده لوح نیست” و نحوه عملکرد این برنامه را توضیح داد و گفت که قبل از فعال کردن ترمینال، یک بررسی امنیتی با اسرائیل و ایالات متحده انجام می شود. وی در ادامه اظهار داشت که اقدامات لازم برای تایید استفاده از (استارلینک) فقط برای اهداف بشردوستانه انجام خواهد شد.

آخرین تماس و ارتباط اینترنتی این لینک با دنیای خارج به دلیل موج جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه قطع شد و در نتیجه خبرگزاری ها و گروه های امدادی قادر به ارتباط با کارکنان خود نبودند. یونیسف، صندوق کودکان سازمان ملل متحد، سازمان بهداشت جهانی، پزشکان بدون مرز، صلیب سرخ و هلال احمر همگی ناتوانی در برقراری ارتباط با کارکنان خود در غزه را گزارش کردند. با اتصال نسبی به اینترنت در برخی مناطق غزه، گزارش شده است که میزان کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در دو شب گذشته نمایان شده است. همچنین گزارش شد که از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس به منظور تلافی و جبران شکست آن و توقف عملیات مقاومت آغاز شد. در نتیجه این رژیم تمامی گذرگاه های نوار غزه را بسته و این منطقه را بمباران می کند. اعلام شده است که تعداد شهدای فلسطینی به بیش از 8000 نفر افزایش یافته است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید