این استقلالی می خواهد طلسم مقابل پرسپولیس را بشکند

این استقلالی می خواهد طلسم مقابل پرسپولیس را بشکند

گل گجار در لیگ نوزدهم ابتدا با وینگو بکوویچ جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد اما نتایج این مربی کروات به گونه ای بود که جای خود را به مجید جلالی داد. گلگهر و جلالی دو بار مقابل پرسپولیس قرار گرفتند و در بازی رفت در سیرجان 3 بر یک شکست خوردند اما در بازی برگشت که یکی از دیدارهای دیدنی لیگ بود موفق شدند با تساوی 3 بر 3 زمین را ترک کنند.

با شروع لیگ بیستم شرایط سیرجان تغییر کرد و آنها که تا هفته آخر برای سقوط در فصل اول لیگ دست و پنجه نرم می کردند، با حضور امیر گالنووی به عنوان مدعی ظاهر شدند و لیگ بیستم را پنجمی به پایان بردند. محل. گلگهر در آن فصل با شکست عجیب 5 بر صفر خارج از خانه مقابل پرسپولیس زمین را ترک کرد و در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر یک مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شد.

در لیگ بیست و یکم شرایط متفاوت بود، جایی که گل گهر فصل را در رده چهارم به پایان رساند و دو تساوی یک بر یک در تهران و سپس در سیرجان حاصل تلاش دو تیم بود.

حالا روز شنبه دوباره گل گهر و پرسپولیس به مصاف هم می روند و این دیدار نبردی برای صدرنشینی جدول خواهد بود. گل گهر با امیر قلعه نویی نسبت به دو فصل گذشته ثبات بیشتری نشان داد و با 24 امتیاز 26 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد. این یک فینال رودررو بین دو مدعی قهرمانی در این مسابقات است و البته پیروزی در آن با توجه به بهترین گلزن امیر گالنووی در فوتبال ایران شیرین خواهد بود.

امیر گالنووی در لیگ نوزدهم موفق شد با نتیجه دو بر صفر پرسپولیس را با سپاهان شکست دهد که با گل های کی روش استانلی و محمد محبی همراه بود و یک فصل قبل با سرمربی یحیی گل محمدی طلای تیم پدیده را شکست دهد. پوشان اصفهانی . جایی که تک گل این دیدار با ضربه زیبای مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید. پرافتخارترین مربی لیگ برتر حالا امیدوار است این موفقیت ها در سیرجان مقابل پرسپولیس و سرمربی این تیم برایش تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید