دشمن قدرتی ندارد که وحدت بیداری را بشکند


زمان: 09:31
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833995

رئیس شورای پایگاه راهبردی عمار گفت: دشمن قادر به برهم زدن وحدت بیداری که در منطقه و کشورهای نامی به وجود آمده است نیست و محکوم به شکست خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی طیب در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان با ابزارهای مختلف سعی در ضربه زدن به ما داشتند اما 43 سال است که آنها را زمین گیر کرده ایم.

وی گفت: دشمنان در ابتدا به دنبال براندازی ایران از درون بودند، اما در ادامه پس از شکست نقشه های آنها توسط رژیم بعث عراق، تحریم های شکننده ای را اعمال کردند که این تحریم ها نیز ناکام ماند.

رئیس شورای پایگاه راهبردی عمار خاطرنشان کرد: دشمنان سپس گروه های تکفیری را آموزش دادند که مرکز اصلی آنها عربستان سعودی بود، همانطور که خانم کلینتون مدعی است ما داعش را ایجاد کردیم.

طیب تاکید کرد: ایجاد داعش تقریبا آخرین ابزار عملیاتی دشمن برای شکست اسلام بود تا اینکه بیداری اسلامی به کشور ما محدود نشد و بال گشود و به عراق، پاکستان، افغانستان و سایر کشورها صادر شد.

وی گفت: در حالی که این جریان تکفیری به دنبال برهم زدن وحدت بیداری در منطقه و جهان اسلام بود، آمیختگی خون شهدای سوری، عراقی و افغانستانی و سایر شهدا موفق به شکست تکفیری ها شد.

رئیس شورای راهبردی پایگاه عمار گفت: پس از شکست در سوریه و عراق بر اثر حمله تروریستی به حرم رضوی و شهادت دو نیروی مخلص جهادی، با انجام عملیات روانی سعی در ایجاد رعب و وحشت در افاغنه داشتند. عراقی ها و ایران هراسان، تحت تعقیب و آزار قرار گرفتند.

طیب افزود: موضوعی که نباید از آن غافل شد این است که ملیت افراد شروری که علاقه ای به این حادثه تروریستی یا اقدامات مشابه در شهادت شهدایی مانند احمدی روشن و فهری زاده ندارند، مهم است که این افراد چه کسانی هستند. آنها آموزش دیده اند و دستور خرابکاری دارند.

وی با اشاره به بیانات تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اسرائیل باید نابود شود، گفت: صهیونیست ها هستند که بر آمریکا مسلط و حکومت می کنند، بنابراین روسای جمهور این کشور برده صهیونیست ها هستند.

رئیس شورای پایگاه راهبردی عمار ادامه داد: حقیقت این است که این نیروهای تروریستی توسط صهیونیست ها آموزش دیده اند، بنابراین ملت بصیر ایران باید با هوشیاری بیشتری منشا این اقدامات را دنبال کند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید