این استقلال با درخشش به انتقادات پاسخ داد

این استقلال با درخشش به انتقادات پاسخ داد

آیاندا پاتوسی در دوران حضورش در سرخ پوشان خوزستان با فراز و نشیب های زیادی همراه است. این بازیکن که با پیراهن استقلال و پس از حضور ناموفق در تیم بنی یاس امارات خود را ستاره معرفی کرد، راهی فولاد شد و در این مدت توانست سطح کیفی خود را به نمایش بگذارد.

پاتوس مدتی متهم به اضافه وزن بود و حتی گفته می شد این بازیکن می تواند از فولاد جدا شود اما همه این مشکلات انگیزه این بازیکن را کم نکرد و او با تمرین و تمرین توانست نظر مثبتی به جواد نکونام بدهد. یکی از اعضای مهم تیم فولاد.

بر اساس قانون استفاده از بازیکنان خارجی 3+1 در لیگ قهرمانان آسیا، پاتوسی در دو دیدار ابتدایی مقابل شباب الاهلی و الغرافه جایی در ترکیب فولاد نداشت زیرا هر تیم می تواند در نهایت از 3 بازیکن استفاده کند. هر ملیت و بازیکن چهارم باید آسیایی باشد. حضور کولیبالی از مالی، پریرا از برزیل و ایبای گومز از اسپانیا منجر به پر شدن سه سهمیه فولاد و پاتوسی برای تماشای عملکرد هم تیمی هایش از روی سکوها شد.

اما این بازیکن از بازی سوم مقابل آخال ترکمنستان به تیمش بازگشت و درخشش خود را از بازی چهارم آغاز کرد. او در مقابل آهال موفق شد یک گل برای سه امتیاز وارد دروازه این تیم کند و فولاد را به یک پیروزی ارزشمند برساند.

پاتوس همچنین شب گذشته یک پاس گل فوق العاده به شیمبا داد. حرکتی که از میانه زمین شروع شد با پاس پشت محوطه جریمه به پاتوسی همراه بود که این بازیکن نیز با حرکتی دیدنی و ضربه کناری توپ را به لوسیانو پریرا پاس داد و این بازیکن با ضربه پاتوسی را قدردانی کرد. یک پاس طلایی دانست و آن را به گل تبدیل کرد.

در واقع پاتوسی در دو بازی اخیر تیمش کیفیت بالای خود را نشان داد و مستقیماً روی هر دو گل تأثیر گذاشت که 6 امتیاز برای فولاد به ارمغان آورد و نشان داد که او همچنان در آمادگی بالایی است.

دیدگاهتان را بنویسید