ما به مبارزه برای درخشش پورتو ادامه خواهیم داد / این شکست را در آینده جبران کنیم

ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779399

ستاره ایرانی پورتو گفت: این نتیجه برای ما بسیار بد است و در آینده این شکست را جبران خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شب گذشته در دیدارهای جام اتحادیه، تیم سانتا کلارا در شب نیمکت نشینی طارمی با حضور همیشگی محمد محبی به مصاف پورتو رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. پورتو در این دیدار موقعیت های زیادی را از دست داد و در اولین بازی خود در این رقابت ها متحمل شکست شد. طارمی از دقیقه 60 وارد این دیدار شد و توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند. از سوی دیگر محمد محبی 90 دقیقه برای این تیم به میدان رفت.

مهدی طارمی پس از باخت تیمش گفت که گل زده اما نتوانسته در این مسابقه پیروز شود: این نتیجه ای که می خواستیم نبود. موقعیت های گل زیادی داشتیم اما بدشانس بودیم. فکر می کنم این نتیجه برای ما خیلی بد است اما در آینده به جبران ادامه می دهیم. می خواهم از تماشاگرانی که برای تماشای بازی ما آمده اند تشکر کنم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد، اما به مبارزه برای درخشش پورتو ادامه خواهیم داد.

پورتو با بیان اینکه باید هر سه روز یک بار بازی کند، گفت: طبیعی است. ما پورتو هستیم و باید در چنین شرایطی باشیم. چنین چیزی برای ما اصلا عجیب نیست. همونطور که گفتی خیلی سخته فشار زیادی وجود دارد و سفرهای زیادی را به همراه خواهد داشت. بالاخره این فوتبال است و ما باید آن را انجام دهیم.

در جدول گروه ه در این سری از مسابقات سانتا کلارا با 2 بازی و 4 امتیاز پیشتاز است و تیم های ریو آوه با یک بازی و یک امتیاز و پورتو با یک بازی و صفر امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. از این سه تیم یک تیم جواز حضور در فینال جام اتحادیه را کسب می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید